Grote beurt, kilometerstand +320?

omdat ik in het verleden altijd goed tevreden geweest ben met hun service ga ik ook geen namen noemen

dus omdat je eerste tevreden over ze was mogen ze nu wel 320 km erbij zetten zonder daar ook maar negatieve reclame daar aan over te houden :?
 
meneer apestaartje gaat nog wat telefoontjes uitwisselen met de motorboer. waarschijnlijk blijft het daarbij, want het is mijn woord tegen dat van hun en ik kan niks bewijzen.

omdat ik in het verleden altijd goed tevreden geweest ben met hun service ga ik ook geen namen noemen, maar wel iedereen aanraden om altijd de standen te noteren bij het wegbrengen.

sorry, maar ik laat het hierbij.
ik ga nu m'n zojuist bezorgde superpole monteren :-)

bedankt voor het medeleven allemaal!

netjes,
topic op slot, wegwezen met die meuk en hatseflats *O*

woon gelukkig nie in eindhoven, zou er zeer onstemd over zijn :X
 
meneer apestaartje gaat nog wat telefoontjes uitwisselen met de motorboer. waarschijnlijk blijft het daarbij, want het is mijn woord tegen dat van hun en ik kan niks bewijzen.

omdat ik in het verleden altijd goed tevreden geweest ben met hun service ga ik ook geen namen noemen, maar wel iedereen aanraden om altijd de standen te noteren bij het wegbrengen.

sorry, maar ik laat het hierbij.
ik ga nu m'n zojuist bezorgde superpole monteren :-)

bedankt voor het medeleven allemaal!

Zo, dat is een makkelijke :)
Dus de dealer zegt het is niet zo en jij zegt dan, ik kan het niet bewijzen dus klaar :?
Maar je hebt ze toch zeker wel vriendelijk verteld dat het de laatste cent was die ze aan je verdiend hebben? En dat ze verder de klere kunnen krijgen ;)
 
Ik vind het ook netjes van TS, maar topic op slot lijkt me niet, ik was blij dat ik het heb gelezen en het lijkt me voor andere motorrijders ook wel handig om even bij stil te staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan