Grote brand in motorzaak Nuth

Japser

MF veteraan
23 nov 2005
2.687
0
Vlissingen
Via nu.nl

Grote brand in motorzaak Nuth
Uitgegeven: 28 juli 2010 06:17
Laatst gewijzigd: 28 juli 2010 06:17

NUTH - In een bedrijf aan de Thermiekstraat op industrietrrein De Horsel in Nuth (Limburg) heeft woensdagochtend vroeg een grote brand gewoed. Dat meldde de brandweer.


© NU.nl/Hans van Hamersveld
De brand brak uit in een machine in het bedrijf Go-Tech, een motorsportbedrijf waar motors, brommers en scooters zijn opgeslagen.
Het bedrijf houdt zich bezig met onderhoud, revisie, reparatie en tuning van onder meer motoren.

De brand dreigde over te slaan naar een naastgelegen timmerfabriek, maar de brandweer wist dat te voorkomen. Brandweerkorpsen uit Heerlen, Brunssum, Schinnen, Born en Sittard rukten met groot materieel uit.
De brand brak rond half drie uit. Om vier uur werd het sein brand meester gegeven. Niemand raakte gewond. De oorzaak is onbekend.

--
Je motor zou er maar staan! :X
 
hmm dat is hier in de buurt :Y ik wist niet eens dat daar een motorzaak lag.. misschien wel het kijken waard als hij weer open is :)
 
Ik heb er nooit veel bedrijvigheid gezien, ook niet bij het stenenleggersbedrijf dat in hetzelfde pand en achter dezelfde rolpoort zit.
De eigenaar van dat bedrijf had/heeft een paar circuitmotoren waar op zaterdag vaker aan geknutselt werd in het pand. Blijkbaar is deze hobby uitgegroeid tot een bedrijf.
 
De eigenaar is een ex-monteur van de Ducati garage in Vaesrade...ben ff de naam kwijt.

Mooi kut voor m...was volgens mij nog heen half jaar aan de gang daar.....

Succes met de afhandeling iig....
 
Terug
Bovenaan Onderaan