Grote CBR tocht in mei

Rijden bij (kans op) regen?

  • Alleen bij stralend weer rijden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bij kans op een bui ook nog wel

    Stemmen: 9 90,0%
  • Niet rijden bij kans op regen

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Hallo mensen,

Helaas zal ik moeten afzeggen voor morgen, gezien het feestje bij VTX en ...MOEDERDAG! Ja, dus ... volgende keer beter, ma's zijn toch ook heel belangrijk!

Grrroetuh!!!!!!!
 
Helaas,

De planning voor morgen is ietsje anders geworden. Touren zit er morgen niet in dus ook ik moet mij verontschuldigen..
 
nou, lekker...

steeds meer zeggen af.
Ik denk dat ik ook 1 van die mensen wordt.

Ben namelijk net vader geworden, en moet dus uiteraard voor moeder en kind zorgen...

Dat word even een paar weekjes niet motorrijden.

Ik hoop echt dat er een volgende keer weer een toertocht komt met cbrretjes.
Dan wil ik absoluut van de partij zijn.

Heel veel plezier voor iedereen die wel gaat.

:} :] *D
 
nou, lekker...

steeds meer zeggen af.
Ik denk dat ik ook 1 van die mensen wordt.

Ben namelijk net vader geworden, en moet dus uiteraard voor moeder en kind zorgen...

Dat word even een paar weekjes niet motorrijden.

Ik hoop echt dat er een volgende keer weer een toertocht komt met cbrretjes.
Dan wil ik absoluut van de partij zijn.

Heel veel plezier voor iedereen die wel gaat.

:} :] *D


gefeliciteerd!!!!!
 
@Pisang & Flakkee.

Verzamelen rond 10:00u MacDonalds Ridderkerk. Dit kan iedereen vinden. We vertrekken rond 10:15u....

Hou er wel rekening mee dat de A15 bij Gorichem is afgesloten ! Dus moeten we effe omrijden.
 
Er zijn inderdaad wat afzeggingen ;( , echter niet getreurd op de CBR club forum zijn we al een nieuwe tocht voor juni aan het plannen. :]
 
K, mensen, have fun vandaag. :)

Nog even (hopelijk ten overvloede) de volgende puntjes:

De bedoeling is dat er 'normaal' gereden wordt, dus zeker geen race. Waar de situatie het toestaat zal er in een redelijk tempo gereden worden en verder naar gelang de situatie.

Iedereen wordt geacht zijn of haar eigen tempo en rit te rijden en zeker niet blind achter de voorganger aan te gaan.

Belangrijk is dat er voldoende afstand wordt gehouden. De meesten zullen de route niet kennen en laat je dus niet verrassen doordat je voorganger in een bocht plotseling snelheid vermindert omdat de bocht onverwachts knijpt of dat er grind ligt. Houdt afstand!

Op sommige stukken kan er grind op de weg liggen. Ook slecht wegdek en drempels komen voor. Houdt hier rekening mee.

Houdt rekening met andere weggebruikers. Vooral bij mooi weer wordt de dijk veelvuldig gebruikt door fietsers.

Iedereen rijdt voor zich en voor eigen verantwoordelijkheid, we accepteren dus ook geen aansprakelijkheid igv valpartijen of (snelheids)boetes.

Ten slotte (en aller belangrijkste): Ik hoop dat we allemaal een plezierige rit hebben die voor herhaling vatbaar is. *D
 
Wordt net wakker en denk ff op MF kijkuh. Blijkt de CBR toertocht VANDAAAG te zijn. |( |( @#$%& dat heb ik weer, naja ik wens jullie een leuke dag, hopelijk is het daar zulluk weer zoals ut hier is (zon en errug lekker warm) :) .
 
Sorry mensen, ook ik moet verstek laten gaan vandaag :(

Ik ben echt heel misselijk, dus motorrijden zit er niet in vandaag...

Veel plezier vandaag :] en de volgende keer zal ik er zeker proberen bij te zijn!!!
 
zow ben weer thuis...
de dijk was erg leuk alleen in gorinchem ging het ff mis... freerider is aangereden door een auto, gelukkig nix ernstigs en het preciese verhaal komt er vast nog wel.....

freerider sterkte en een snel herstel....
 
Laatst bewerkt:
Biker-mouse gisteruh pintjuh te veel gedronken :?

:X

zeg maar gerust een kratje te veel ja :X , maar daar lag het niet alleen aan, voelde me gisteren ook al niet zo lekker, maar savonds dacht ik van, het gaat wel, maar niet hoor |( |( |(


Wel balen zeg van dat ongeluk!!! :( Hoe kwam het eigenlijk, en was de tocht verder wel leuk?
 
Heerlijk gereden....mooie route die ik zeker nog een keertje ga afleggen. Ook lekker hele dag zon gehad. Leuk om weer wat koppen achter de namen te zien.
Al met al een geslaagde dag, wel erg jammer van dat ongeluk.....klote-koekblikken moeten ook beter uitkijken :( In ieder geval veel sterkte.

PS: Micky volgende keer wel effe terugzwaaien als je komt langsgescheurd ;)
 
Op dit moment ben ik de foto's aan het verwerken. Hier zal ik het verslag doen van de toerit op zich. Ook komt er een verslag van dat klote ongeluk met 'freerider'

We hebben hem nog in het ziekenhuis bezocht en het ging gezien de onstandigheden goed. Lees het verhaal zometeen op cbrclub.nl. De fot's welke gemaakt zijn mede voor een evt. verzekerings kwestie zullen geplaatst worden. De bloedige foto's zullen niet getoont worden tenzijn 'freerider' hiervoor toestemming geeft.

Al met al een geslaagde dag , maar nogmaals het complete verhaal komt dus nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan