Grote KAWA dag 9 september

Hallo,

Naar alle waarschijnlijkheid ga ik ook van deze dag meegenieten met mijn W650.
Ik ga vanuit Grou, gezamenlijk rijden is zoals ook veel anderen aangeven natuurlijk leuker.

Als er meer mensen uit Friesland gaan, dan hoor ik dat natuurlijk graag!!
 
Grote kans dat ik er ook bij ben, zaterdags heb ik meestal wel tijd. Alleen weinig zin om dat stuk te rijden als het slecht weer is, maar dat zal wel mee vallen.
 
Ill be there!

Meer mensen uit Den Bosch en omstreken die gaan?? misschien leuk om met `n groepje te rijden namelijk...

`k hoor `t wel, Mzzl JMG!

(gerard_pelders@hotmail.com voor MSN)
Heb je toegevoegd ;) Kom uit Den Bosch met ook een ZXR400 *O*
 
Heb je toegevoegd ;) Kom uit Den Bosch met ook een ZXR400 *O*

topskie! *O*

@ Crazy Girly, ik zat zelf te denken om te meeten bij de MacDonalds aan de snelweg bij waalwijk (van andelstraat), ligt lekker op de route en is een goed bereikbaar punt...

komt dat voor jou `n beetje leuk uit? zo niet, suggestie`s welkom ;)

de vorige eigenaar (eigenaresse eigenlijk) van mijn huidige motor rijd ook met `n groepje die kant op, misschien konden we tegen die tijd `n keer afspreken dat we elkaar onderweg meeten.

heb d`r zin an! JMG 8-)
 
Crazy Girl komt vanaf Eindhoven, die blaast zo de snelweg A2 uit, die komt niet over Waalwijk hoor!
(ligt lekker op de route.........ja,ja, laat je vriendin het maar niet lezen)

Trouwens, vanaf Waalwijk zou ik via Heusden rijden en daar de dijk uit tot aan de brug van Gorinchen, laatste stukkie A27 naar Noordeloos! Hoppa, mooie route!

Voor (aanrij) routebeschrijvingen ff op pagina 2 kijken :Y
 
Of bij zaltbommel eraf en dan over de dijk naar gorinchem

Alleen niet als je van WAALWIJK af komt!
Vanuit Eindhoven ja, maar je kan ook bij Geldermalsen eraf en langs de Linge rijden, is ook errug mooi!
Of net over de brug bij Waardenburg eraf en dan de dijk aan de andere kant nemen
(langs Vuren en Dalem)

(blijft wel lekker bovenaan zo dit topic _O- )
 
Nou ff gekeken en ik heb vrij *O*
Nu koop ik als het goed is komende zaterdag een klein gpz'je dus dan denk ik dat ik ook maar ff moet komen kijken. :]
 
"Zijn er ook demomodellen"

8-)

Vandaag, 24 aug, nog in Noordeloos geweest. Laatste info is dat de Kawa-importeur aanwezig zal zijn met een vijftal demo-motoren.
Voorts wordt er een demorun met een door een straalmotor aangedreven Kawa in de achterliggende polder gehouden. Zij die van bruut geweld houden, komen daarbij geheel aan hun trekken. De anderen kunnen gewoon op het evenemententerrein blijven, de toertocht meerijden, de demo met jetski's en andere activiteiten bijwonen.
 
"Zijn er ook demomodellen"

8-)

Vandaag, 24 aug, nog in Noordeloos geweest. Laatste info is dat de Kawa-importeur aanwezig zal zijn met een vijftal demo-motoren.
Voorts wordt er een demorun met een door een straalmotor aangedreven Kawa in de achterliggende polder gehouden. Zij die van bruut geweld houden, komen daarbij geheel aan hun trekken. De anderen kunnen gewoon op het evenemententerrein blijven, de toertocht meerijden, de demo met jetski's en andere activiteiten bijwonen.

kzal de beginpost ff aanpassen voor wat betreft die demobikes, morgen gaak zelf ook weer ff naar Nol, moet de laatste hand aan de toerrit leggen namelijk.
Ennu, die jetbike had ik al op staan!
 
had ik me al aangemeld?
anders dan maar bij deze :+

Rijden er nog meer vanuit het Deventer of vanuit overijssel naar de Kawa-dag?
 
alleen kawa's? ... |(

Dan koop ik wel een fricandel en een fles bier in de supermarkt en ga ik dat met al m'n vrienden nutigen :z
Heb je nog vrienden dan? :+

Maar effe zonder gein; als het weer het een beetje toelaat, dan....wie weet. Het lijkt me verschrikkelijk gaaf met een hele partij Kawa's bij elkaar......... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ennu, die jetbike had ik al op staan!

Ja, sorry hoor. Wil niet in je vaarwater zitten. Maar dubbel genaaid houdt beter toch? Wij moeten elkaar best wel eens ontmoet hebben bij Nol, denk ik zo. Komen we nog wel achter. Hoop dat 't weer een beetje mee zit.

Groeten,
ScHands.
 
Wij moeten elkaar best wel eens ontmoet hebben bij Nol, denk ik zo. Komen we nog wel achter.

Kan ik jou wel gewoon een hand geven dan?

offe krijg ik dan dit...

1843_os.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan