Grote KAWA dag 9 september

8-)

Als je niet meteen te pop met een hi5 begint, moet 't lukken. Btw: woon jij toevallig in een dorpje tegen de Lek, waar ze ook ieder jaar Classic Racedemo's houden?

Groeten,
ScHands.
 
Vandaag de toerrit nog een keer gecontroleerd, klopt tot op de meter :Y
(ok, ik ben bevoorrecht, want ik heb 'm zelf uitgezet)

Op verzoek van Nol nog een kleine wijziging doorgevoerd!
(dat is aanwijzing 2A geworden)
 
heyhey

nou ik ben ook van der party morgen eerst naar assen toe, en dus ben ik volgende week er ook, het is een keertje dichtbij zeg hoef dan niet 3 uur op de bike te zitten mischien kom ik nog wel wat mensen tegen die ook uit mijn buurt komen met een kawa dus we zullen zien maar ik hoor het graag als iemand mee wil rijden

greets ingmar

zxr 400 driver
 
Laatst bewerkt:
:? :? Zijn er ook nog Zeeuwen die mee gaan?? Zo ja misschien een idee om samen te rijden?? :] :]



Hee Rowo denk dat ik wel ga ,moet even iets proberen te verzetten wat voor Zaterdag gepland was en hopelijk mooi weer,we houden wel kontakt okee????
En Frank gaat tie ook???
 
ff kicken, want het is zaterdag al !!!

En de weersverwachting is (nog) niet verkeerd!
 
ff kicken, want het is zaterdag al !!!

En de weersverwachting is (nog) niet verkeerd!

zeker zeker...

ik ga er iig zijn... `k hoopte met `n date (niet letterlijk "date", gewoon chill, lang verhaal) maar die laat niks van zich horen -O- las op `n ander forum dat ze een ongelukje gehad heeft met de fiets maar das al een tijd geleden... al `n week niks vernomen, niet @ MSN, niet @ forum, niet @ SMSje... beetje raar vind `k, maar we`ll see...

maar anyhow, ill be there... met passagier of niet :Y
 
is het aan te raden om de DB-killer maar te monteren voor a.s. zaterdag?
neem aan dat er veel blauwe petten op de been zijn.. :(
 
Blauwe petten? bij Nol zeker, dacht het niet, die vinden het juist ook mooi
en ze weten hoe Nol is.
 
Ik ben er klaar voor !

Het "Halve Bunder Meer" is tot de rand gevuld en ligt er goed bij, 't wordt mooi weer, dus de ZWEMBROEK kan mee, ff een rondje op de BANAAN achter de jetski _O-
Er ligt ook nog een authentieke Zalmschouw van een meter of 6 in 't meer, kan je ook nog mee overvaren!

Nol kennende zouk een handdoekie ook meenemen! _O-

Alleen de muziek werkte nog niet helemaal mee hoorde ik, maar Nol doet z'n best om nog een leuke band te regelen ! ;)
 
Ik kom ook en neem mijn vader mee.
(geen lid van het forum, wel in het bezit van een echte zephyr550!)

Maar moeten we gewoon naar zijn motorzaak komen?

hoe ziet het programma eruit?
(en ja ik heb het topic doorgelezen, maar er staat wel wat er gaat gebeuren, maar niet wanneer en waar!)

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan