Grote KAWA dag 9 september

nog mensen die uit omgeving hogenveen vertrekken?

G.S.U.S

wel vanuit deventer.
dan zouden we kunnen 'meeten' bij apeldoorn-zuid :W
ik had zelf een uurtje of 11 in gedachten ......
(vanaf de A50 bij apeldoorn richting Amersfoort de A1 op. Afslag A'doorn-zuid
onderaan de afrit links, dan rechts. Woudenberg tankstation)
11 uur daar ongeveer, ze hebben eventueel koffie ;)

Laat maar ff weten ..
 
wel vanuit deventer.
dan zouden we kunnen 'meeten' bij apeldoorn-zuid :W
ik had zelf een uurtje of 11 in gedachten ......
(vanaf de A50 bij apeldoorn richting Amersfoort de A1 op. Afslag A'doorn-zuid
onderaan de afrit links, dan rechts. Woudenberg tankstation)
11 uur daar ongeveer, ze hebben eventueel koffie ;)

Laat maar ff weten ..
ik heb pas laat op de avond FM forum bekeken, dus reageer laat....
ik moet naar hogenveen voor een beurd, dit gebeurd bij de dealer KIRI motoren...
ik moet daar om 9 uur zijn, motor moet afkoelen en er moet vers olie in.. dus ik weet zo niet hoelaat ik vertrek vanuit hogenveen.

nu kunnen we twee dingen doen. of je moet zin hebben om naar kiri te komen...
of we moeten een tijd afspreken ergens wat op de route ligt van ons beiden...

in iedergeval geef ik je me tel nummer per mail. gvd@home.nl.. telefoon staat wel aan smorgens, als ik niet opneem zit ik op de motor.

hopelijk kan je nog reageren, of anders bel gewoon, ik zit van 8 tot 9 op de motor.

G.S.U.S
 
tja jammer

niemand vanaf rotterdam ?
no ik vertrek tegen half 11 dan ben ik van der party dus dan hoor ik het wel check voor ik weg g nog wel even het forum dus we zien wel

ingmar ime green machine
 
Zo, deze keer toch nog langer gebleven dan die 5 minuten :Z dat ik er de vorige keer was.

Arckira/Spider/Kawasmile/Bob-Bob leuk jullie daar gezien te hebben en tot een volgende ontmoeting :W .

CuLater :P , waar was jij? En jij maar spammen voor deze dag 8-) , maar je uiteindelijk niet gezien in Noordeloos. Durfde je je niet te vertonen met je TDM/TRX? :+
 
zo zo
was best druk daar nog een mede zxr 400 rijder ontmoet, warener nog een paar maar niet echt gesproken
ritje was zeker mooi veel animo voor

volgende x weer van der party

ingmar
 
kom nu net terug... was ´n geslaagde dag!

lokatie was goed, weer was geweldig, opkomst was goed, rit was mooi... zeker voor herhaling vatbaar... alleen die jetbike dude mag wegblijven, klootviool vond ´k dat :9

heb ´n dijk foto´s gemaakt maar nog geen kabeltje om te uploaden... binnenkort zet ´k alles online!

Mzzl JMG

[edit] Heb nog wat mensen getipt over motorforum... ofniet Ingmar ;) *D
 
Ik ben ook al lang terug.
Samen gereden met GSUS. Was leuk :]

De meeting zelf vond ik wat minder, kleine opzet.
Misschien had ik er teveel van verwacht....

Morgen de ZX6R meeting maar proberen. Zowiezo meer gelijkgestemden ;)

(heb n filmpje gemaakt van een kawa-turbine motor, zal ik eerdaags ff posten)
 
Ik ben ook al lang terug.
Samen gereden met GSUS. Was leuk :]

De meeting zelf vond ik wat minder, kleine opzet.
Misschien had ik er teveel van verwacht....

Morgen de ZX6R meeting maar proberen. Zowiezo meer gelijkgestemden ;)

(heb n filmpje gemaakt van een kawa-turbine motor, zal ik eerdaags ff posten)

het was niet mega groot inderdaad... moet zeggen dat ik, toen ik net aankwam, ook zoiets hd van hmm, is dit het nou... maarja, boeiend. eenmaal in gesprek met mede moto-liefhebberts boeit de omvang niet. ik heb ´t naar me zin gehad iig
 
ook wat old school gezien, enne voortreffelijk weer gehad
M4100029.jpg

M4100032.jpg

M4100028.jpg

M4100018.jpg

M4100010.jpg
 
CuLater :P , waar was jij? En jij maar spammen voor deze dag 8-) , maar je uiteindelijk niet gezien in Noordeloos. Durfde je je niet te vertonen met je TDM/TRX? :+

Kan ik het helpen dat je een brilletje nodig hebt :?
Rij ik zowat over je poten heen en nog ziet tie me niet (kwamen net terug van de rit, waar jij overigens niet bij was)

Wie had die toerrit ook alweer in elkaar gedraaid juist ja, dus ik was ff druk met
A)het inschrijven van de deelnemers en het uitdelen van de 175 routebeschrijvingen en wat andere organisatorische zaken!
B)Moest ik uiteindelijk nog zelluf ff voorrijden ook ! (kwam Nol mee half uurtje voor de rit van start ging, dus in alle haast nog ff naar huis om helm, jas enz. te halen)

Was natuurlijk geen doen om ca. 200 Kawa's (175 officiele en wat zwartrijders)voor te gaan, maar al met al toch een fantastisch schouwspel!

Maar ja, ik vergeef het je, je bent het niet gewend natuurlijk om mij op zo'n groen geval (ZX10R) te zien rijden!

ZX10.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan ik het helpen dat je een brilletje nodig hebt :?
Rij ik zowat over je poten heen en nog ziet tie me niet (kwamen net terug van de rit, waar jij overigens niet bij was)
(Afbeelding)

Ah, was jij dat? Ik kon me nog herinneren dat iemand op een ZX10/R met een hanekam op zijn helm groette en ik terug groette en ik vroeg me af al af wie dat was. Maar het was dus den uwen. Maar je had je helm op waardoor ik je echt niet had kunnen herkennen.

175 motoren voor de rit is een mooie score, maar als je ergens had aangegeven hoelaat ongeveer de rit begon dan had je er misschien nog wat meer meegekregen.

Wel, tot een volgend treffen/evenement dan maar weer :W .
 
iemand foto´s online staan toevallig? of ergens waar wel foto´s staan??

Mzzl JMG


zoek je iets speciaals? dan kan ik even kijken of ik wat voor je heb :Y
 
nou, was benieuwd of ik zelf nog op de feauteau stond 8-)

dit brik heb iik het over *D (daaronder nog wat andere pics die ´k gemaakt hebt... rest komt nog online)

Kawadag002.jpg


some of the rest:

Kawadag001.jpg


Kawadag009.jpg


Kawadag012.jpg


Kawadag022.jpg


Kawadag021.jpg


Kawadag033.jpg


Kawadag037.jpg


Kawadag050.jpg


Kawadag055.jpg


Kawadag058.jpg


(verlamde man die ´n trike automaat, maakte ie dikke wheelies mee }) veel respect
Kawadag062.jpg


hier laat ie zien hoe ie z´n rolstoel meer kon nemen
Kawadag063.jpg


Kawadag072.jpg


Kawadag079.jpg


Kawadag082.jpg


dat waren er een paar van mij... heb er 92 in totaal :9 als iemand verzoekjes heeft hoor ik ´t wel, en als iemand pics van mij heeft, post them please O-)
 
iemand foto´s online staan toevallig? of ergens waar wel foto´s staan??

Mzzl JMG

Hier: http://www.fotohonsik.nl/

staan foto's online,(bij evenementen) je kan ze ook in groot formaat bestellen, kon zaterdag terplaatse ook nog (klaar terwijl je wacht)stond alleen slecht aangegegeven.

Maar goed, twas de eerste keer dat Nol zoiets georganiseerd heeft, en gezien het volk wat er was, lijkt me het wel voor herhaling vatbaar.

Kzal van de week ff kijken of ik wat tijd kan vinden om mijn foto's (en fillumpies) online te zetten.
Heb een drukke week voor de boeg, vandaag ff route naar Zeeland gecontroleerd
(volgende week is het Binnenlandweekend van de club naar Zeeland)
Route moet iets aangepast worden (is alweer een paar jaar oud, dus div. kruisingen
zijn nu rotondes enz.)Moet dan alle deelnemers de gecorrigeerde routes nog toesturen. Eigen motorfiets nog ff nakijken, want LED r.a.w's werken niet op mijn Triple Light kastje :? (als ik één kant aanzet branden ze aan beide kanten tegelijk)dus druk,druk,druk!
 
Laatst bewerkt:
Kan ik het helpen dat je een brilletje nodig hebt :?
Rij ik zowat over je poten heen en nog ziet tie me niet (kwamen net terug van de rit, waar jij overigens niet bij was)

Wie had die toerrit ook alweer in elkaar gedraaid? juist ja, dus ik was ff druk met
A)het inschrijven van de deelnemers en het uitdelen van de 175 routebeschrijvingen en wat andere organisatorische zaken!
B)Moest ik uiteindelijk nog zelluf ff voorrijden ook ! (kwam Nol mee half uurtje voor de rit van start ging, dus in alle haast nog ff naar huis om helm, jas enz. te halen)

Was natuurlijk geen doen om ca. 200 Kawa's (175 officiele en wat zwartrijders)voor te gaan, maar al met al toch een fantastisch schouwspel!

Maar ja, ik vergeef het je, je bent het niet gewend natuurlijk om mij op zo'n groene ZX-10R te zien rijden!

(Afbeelding)
Ah, was jij dat..jij wilde ff snel iedereen in z'n zwembroek zien rondhupsen.. 8-)
Maar goed, twas de eerste keer dat Nol zoiets georganiseerd heeft, en gezien het volk wat er was, lijkt me het wel voor herhaling vatbaar.

Kzal van de week ff kijken of ik wat tijd kan vinden om mijn foto's (en fillumpies) online te zetten.
Heb een drukke week voor de boeg, vandaag ff route naar Zeeland gecontroleerd
(volgende week is het Binnenlandweekend van de club naar Zeeland)
Route moet iets aangepast worden (is alweer een paar jaar oud, dus div. kruisingen zijn nu rotondes enz.) Moet dan alle deelnemers de gecorrigeerde routes nog toesturen. Eigen motorfiets nog ff nakijken, want LED r.a.w's werken niet op mijn Triple Light kastje :? (als ik één kant aanzet branden ze aan beide kanten tegelijk)dus druk,druk,druk!
Check je ook eventueel afgesloten spoorwegovergangen :? _O- :+
 
Check je ook eventueel afgesloten spoorwegovergangen :? _O- :+

Ja dat was lache, vrijdagnacht om 24.00 uur gooien ze 'm dicht |(

En 't mooiste was, praat ik met iemand van de Kawasaki Merk Club, zegt tie,
"oh,ja ik het er de spullen gebracht waarmee die gasten aan het werk zijn!"

Ik zeg, nou dan wordt je bedankt!
 
Hallo allemaal,

De kawa-dag was geslaagd. Er waren een aantal w650's aanwezig, en we kregen toch wel redelijk wat bekijks. Vandaar dat ik hier nu ook even dit post.

Zoals ik op de kawa-dag bij Nol Bikker al aan een aantal W650-rijders had gemeld, ben ik bezig met een website. Je raadt het al een site over de W650. De site heeft voornamelijk ten doel om kennis uit te wisselen en om meer info over W650-rijders in Nederland te krijgen. Er schijnen in totaal tussen de 70-90 W650’s in Nederland rond te rijden.

Ik ben geen echte website-bouwer, maar de eerste opzet is nu toch gereed. Aanvullingen zijn van harte welkom. Wat mijzelf eerst voornamelijk interesseert is waar al de W650-rijders in Nederland zich bevinden. Wellicht kan het uitgroeien tot een W650-club. Maar dat zal nog wel even duren.

Het adres is nog niet echt spectaculair, maar anders moet je meteen weer betalen. Dit kan later altijd nog!!

Komt die link: *O* www.veenstra.dds.nl *O*

Ik zou zeggen, neem eens een kijkje, mail je gegevens en geef je reactie!!

Groeten,

Plofje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan