Grote korting bij Martijns Motorkleding..

Hallo,

Aangezien alles steeds maar duurder wordt, is het wel eens leuk om ergens een flinke korting te krijgen op kleding en accesoires...

Martijns Motorkleding in Rotterdam geeft van 8 t/m 16 oktober 30% korting op de gehele voorraad. (Het schijnt zelfs zo te zijn dat ze deze week (4-10 t/m 7-10) al beginnen met stunten...)

Verder staat de kofie klaar, is de service goed, dus wat houd je tegen?

Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee!

Groeten,
Er6ik

(ps: nee,ik ben geen familie en ik heb (nog) geen aandelen in het bedrijf... Maar ik rij wel voor alles naar Martijn...)

:^

Niks dan goeds !!!!!!!
 
stupid.gif
 
Al zou het spam zijn, wat dan nog....30% korting is niet mis plus het is nog steeds de gezelligste ( ZEKER!!!!! als Patrick er is :] ) motorzaak in rotterdam eo

thnx man, zo positief echt cool had ik net van jou niet verwacht! :+




Nou ik denk dat het geen spam is omdat een van de eigenaren hier op MF zeer actief is en nooit maar dan ook nooit de naam van zijn zaak noemt. Maar we laten het gewoon over aan de moderators en ik ga van de week gewoon ff een kopje koffie doen bij Martijns motorkleding.


p.s dat van wijsneus bevat wel een kern van waarheid :+


jij ook bedankt Early... ghehehe :9

bakkie staat klaar....



:^

en aangezien pat het niet doet doen wij (de tevreden klanten) het maar :)


dank u Vic... wanneer kom jij weers een bakkie doen??
 
GEWELDIG dit zijn dingen waar ik en dank veel motorrijder wat aan hebben!

ik heb n.l nog een leuke jas voor weinig nodig!

bedankt ik vindt dit soort tips geweldig

hebben jullie (rode) MQP pantera's(of iets wat er op lijkt, mooie winterjas voor op moto, met regen enzow)
 
Laatst bewerkt:
GEWELDIG dit zijn dingen waar ik en dank veel motorrijder wat aan hebben!

ik heb n.l nog een leuke jas voor weinig nodig!

bedankt ik vindt dit soort tips geweldig

hebben jullie (rode) MQP pantera's(of iets wat er op lijkt, mooie winterjas voor op moto, met regen enzow)

:+ (mag niks zeggen ivm spam) maar ja zoiets hebben ZE daar wel :9




GEZELLIEEEE
 
Terug
Bovenaan Onderaan