Grote korting bij Martijns Motorkleding..

Er6ik

MF veteraan
12 jun 2003
2.096
0
Breda
Hallo,

Aangezien alles steeds maar duurder wordt, is het wel eens leuk om ergens een flinke korting te krijgen op kleding en accesoires...

Martijns Motorkleding in Rotterdam geeft van 8 t/m 16 oktober 30% korting op de gehele voorraad. (Het schijnt zelfs zo te zijn dat ze deze week (4-10 t/m 7-10) al beginnen met stunten...)

Verder staat de kofie klaar, is de service goed, dus wat houd je tegen?

Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee!

Groeten,
Er6ik

(ps: nee,ik ben geen familie en ik heb (nog) geen aandelen in het bedrijf... Maar ik rij wel voor alles naar Martijn...)
 
Hallo,

Aangezien alles steeds maar duurder wordt, is het wel eens leuk om ergens een flinke korting te krijgen op kleding en accesoires...

Martijns Motorkleding in Rotterdam geeft van 8 t/m 16 oktober 30% korting op de gehele voorraad. (Het schijnt zelfs zo te zijn dat ze deze week (4-10 t/m 7-10) al beginnen met stunten...)

Verder staat de kofie klaar, is de service goed, dus wat houd je tegen?

Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee!

Groeten,
Er6ik

(ps: nee,ik ben geen familie en ik heb (nog) geen aandelen in het bedrijf... Maar ik rij wel voor alles naar Martijn...)

En ik ben pinokkio, en als ik jok groeit mijn neus. Hoe lang is de jouwe al???
 
En ik ben pinokkio, en als ik jok groeit mijn neus. Hoe lang is de jouwe al???

als je er tegelijkertijd over wrijft, groeit 'ie dan harder?
of moet je er juist tegen praten.

[me]SL1000 weet dat nooit, maar een van de twee schijnt groeibevorderend te zijn O-) [/me]
 
en dan denk je dat je mensen een plezier doet, door ze op een korting te wijzen...
 
Hoe moet ik het dan brengen?

" PSSST..... Iemand korting? Niet verder vertellen hoor, want dan is het spam..."
 
Wat een zeikers hier zeg B|
Als je een topic opent over Kruisinga's veiling is het oke en dit is ineens spam |(

Hier is iemand die gewoon verwijst naar een winteractie van een kledingshop, zodat mensen die wat nodig hebben eventueel daar iets kunnen zoeken. Bedoeld als "Doe er je voordeel mee" :)
 
Al zou het spam zijn, wat dan nog....30% korting is niet mis plus het is nog steeds de gezelligste (behalve als Patrick er is :+ ) motorzaak in rotterdam eo
 
Nou ik denk dat het geen spam is omdat een van de eigenaren hier op MF zeer actief is en nooit maar dan ook nooit de naam van zijn zaak noemt. Maar we laten het gewoon over aan de moderators en ik ga van de week gewoon ff een kopje koffie doen bij Martijns motorkleding.


p.s dat van wijsneus bevat wel een kern van waarheid :+
 
Nou ik denk dat het geen spam is omdat een van de eigenaren hier op MF zeer actief is en nooit maar dan ook nooit de naam van zijn zaak noemt. Maar we laten het gewoon over aan de moderators en ik ga van de week gewoon ff een kopje koffie doen bij Martijns motorkleding.


p.s dat van wijsneus bevat wel een kern van waarheid :+
:^ Hij blijft wat mij betreft open :)
 
Nou ik denk dat het geen spam is omdat een van de eigenaren hier op MF zeer actief is en nooit maar dan ook nooit de naam van zijn zaak noemt. Maar we laten het gewoon over aan de moderators en ik ga van de week gewoon ff een kopje koffie doen bij Martijns motorkleding.


p.s dat van wijsneus bevat wel een kern van waarheid :+


:^

en aangezien pat het niet doet doen wij (de tevreden klanten) het maar :)
 
Is gewoon een leuke zaak. Ik heb daar pas geleden nog een helm gehaald.
Echt een superkerel, neemt de tijd voor je en zorgt dat zijn prijs altijd onder die van Safe ligt.

Prima zaak!
 
Ben volgende week toch vrij dus dan gaat ik maar effe kieken denk ik :9
Kijken of ik wat leuks erbij zie.
 
Is het op alles 30% of tot 30% :?
Kan op de website nog niks erover vinden




Beste Motorvrienden,

Wij vieren feest, we weten zelf nog niet waarom maar u profiteert hiervan.
Van 8 oktober tot en met 16 oktober krijgt iedereen 30% Korting op de gehele voorraad.

DUS NIET OP BESTELLINGEN!!!!

Profiteer en kom gezellig langs.


Met vriendelijke motorgroeten,

Hans, Lida, Michel en Patrick Martijn


ps om iemand die deze week wat koopt niet achteraf een raar gevoel te geven deze korting misgelopen te zijn, maken wij aankomende week de prijzen ook zo aantrekkelijk!!!!


does that answer your question? 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan