Grote motorkleding zaken noord/oost nederland?

Bamischijf_94

Rookie
7 apr 2018
4
0
Hoogeveen
Hallo,

Ik ben sinds een poosje bezig met mijn motorrijbewijs en hoop deze vant zomer te halen.
Nu ben ik stiekem al een beetje aan het rondkijken voor motorkleding maar ik ben eigenlijk opzoek naar een grote winkel waar ze een groot assortiment aan motorkleding hebben.
Nu heb ik het gevoel dat de meeste winkels bij mij in de omgeving niet verschrikkelijk veel keuze hebben qua kleding.
Dus bij deze mijn vraag, wat is de grootste zaak op dit gebied in noord/oost Nederland? Of is het mischien de moeite waard om een stukje verder te rijden?
Ik hoop op reactie.

Mvg, Thomas
 
Laatst bewerkt:
Hoi!
Ten Kate in Nieuwleusen :Y Als je daar niet iets kan vinden, dan ga je het ergens anders ook niet vinden ;) Heel veel keus en ze verkopen zo goed als alle bekende merken.
 
Kalsbeek Zwolle! Zeker voor vrouwen een aanrader, groot assortiment. Vriendelijke verkopers ook, en er valt altijd nog wel wat te onderhandelen. Ik heb daar donderdag nog een nieuwe combi + laarzen gekocht, wat ik zonder problemen op m'n eigen motor mocht passen ("negeer het alarm bij de deur maar") en ze hebben het me gratis thuisgestuurd omdat ik het moeilijk mee kon nemen op de motor.
 
Motor Trend Heerenveen
Motorplaza Heerenveen (ook een vestiging in Groningen.
Gebben Motors in Rogat (Meppel)
Zwolle en Nieuwleusen al genoemd.................

Maar of de grootste zaak dan ook het beste is.................?
In het zuiden heb je grotere zaken waar ik soms niet blij van ben.

Zelf ben ik altijd goed te spreken over motor-zaken in Duitsland..............
(oa Polo, Louis, FCMoto en Gericke, maar of deze laatste nog bestaat....?)
Ik ben daarvoor nog wel eens in Aken en in het Ruhr-Gebiet.
Maar dat is wrs voor jou geen optie (?)

Hoewel.........? Begrijp het nooit helemaal. Een lekker ritje lijkt me no-problem!
Wij zijn allen motorrijders. Voor mij is het dan vaak dat ik het combineer.
Ik ga naar de gewenste motor-dealer en maak er dan gelijk een mooie rit van......... :]
 
Ten Kate zeker even langs gaan, is voor jou om de hoek, en heel veel keus en goede service!
 
Hoi!
Ten Kate in Nieuwleusen :Y Als je daar niet iets kan vinden, dan ga je het ergens anders ook niet vinden ;) Heel veel keus en ze verkopen zo goed als alle bekende merken.


Eens. Zeer recent daar voor het eerst naar binnen gestapt en gelijk nieuw pak gescoord. Mooie grote toko en prima service. Een aanrader wat mij betreft.
 
Die ja :) eerste vestiging zit in Hazerswoude, de rest is er later bijgekomen. Hazerswoude is nu tevens hoofdkantoor. Echt een super zaak, heb daar het grootste deel van m’n kleding gekocht.

Weer wat geleerd! Website ziet er altijd goed uit, groot assortiment ook. Maar wel een behoorlijk eind rijden vanaf Groningen, dus ik ben er nog nooit geweest. Wel van plan, als Zutphen eenmaal opent. Dat is nog wel te doen. :)
 
Tt motoren in Zwolle hebben goede service en kunnen goed adviseren. Hebben een zeer groot aanbod Rev'It en Macna.
 
Hallo,

Ik ben sinds een poosje bezig met mijn motorrijbewijs en hoop deze vant zomer te halen.
Nu ben ik stiekem al een beetje aan het rondkijken voor motorkleding maar ik ben eigenlijk opzoek naar een grote winkel waar ze een groot assortiment aan motorkleding hebben.
Nu heb ik het gevoel dat de meeste winkels bij mij in de omgeving niet verschrikkelijk veel keuze hebben qua kleding.
Dus bij deze mijn vraag, wat is de grootste zaak op dit gebied in noord/oost Nederland? Of is het mischien de moeite waard om een stukje verder te rijden?
Ik hoop op reactie.

Mvg, Thomas


Begrijp me niet verkeerd, want je hebt gelijk dat je je een beetje oriënteert en gaat passen, maar hoe groter het assortiment, hoe moeilijker de keus. En zelfs als je weet welk merk jouw voorkeur heeft, dan nog is het vaak moeilijk kiezen.
 
Juist de ideale gelegenheid om zoveel mogelijk te gaan passen om te kijken welk merk het best bij je past en dat kost veel tijd en is lastig. De eerste paar keren kleding kopen is altijd veel passen en vergelijken. Op den duur weet je wel een beetje wat lekker zit en wat bij je past.
 
Ten Kate zie ik vaker voorbij komen op dit forum en het is voor mij ook maar een half uurtje rijden ofzo dus ik ga daar zeker even een keer langs binnenkort, alleen jammer dat ze daar geen rev’it verkopen (voor zover ik weet).

Van de webshops vind ik dat motorkledingcenter toch de beste collectie heeft maar aangezien die alleen winkels had in het zuiden van het land (en ik geen zin heb om 2 uur in de auto te zitten) viel die al af, maar als zij een winkel openen in Zutphen is dat ook zeker een keer een kijkje waard.

TT motoren had ik nog nooit van gehoord maar ik lees op hun site dat zij een rev’it shop-in-shop hebben dus als ik naar ten Kate ga pak ik die ook gelijk ff mee.

En hoe groter het assortiment, hoe moeilijker de keuze klopt ook wel maar het duurt sowieso nog een paar maand voordat ik mijn rijbewijs heb dus tijd genoeg om mij te oriënteren. En aangezien het toch een redelijke uitgave is wil ik toch graag gelijk het juiste aanschaffen zodat ik daar de komende jaren niet meer naar om hoef te kijken.
 
Ten Kate zie ik vaker voorbij komen op dit forum en het is voor mij ook maar een half uurtje rijden ofzo dus ik ga daar zeker even een keer langs binnenkort, alleen jammer dat ze daar geen rev’it verkopen (voor zover ik weet).

Waarom moet het perse Rev'it zijn? Is natuurlijk een prima merk, maar er zijn genoeg anderen. Heb vorig jaar bij Ten Kate een prachtig leren pak van IXS op de kop getikt. Nog steeds superblij mee.
 
Waarom moet het perse Rev'it zijn? Is natuurlijk een prima merk, maar er zijn genoeg anderen. Heb vorig jaar bij Ten Kate een prachtig leren pak van IXS op de kop getikt. Nog steeds superblij mee.


Het hoeft niet perse rev’it te zijn natuurlijk maar qua casual/urban motorkleding hebben zij toch een mooi assortiment, als je dan bij ten Kate in de webshop kijkt valt het daar toch een beetje tegen op dat gebied. Ik kan het natuurlijk fout hebben maar daarom ga ik er ook zeker wel even langs, het is immers maar een half uurtje rijden.
 
Het hoeft niet perse rev’it te zijn natuurlijk maar qua casual/urban motorkleding hebben zij toch een mooi assortiment, als je dan bij ten Kate in de webshop kijkt valt het daar toch een beetje tegen op dat gebied. Ik kan het natuurlijk fout hebben maar daarom ga ik er ook zeker wel even langs, het is immers maar een half uurtje rijden.

Ik heb net een heel Rev'it pak bij Kalsbeek vandaan, en dat zit om de hoek van TT motoren (bij wijze van...), dus pak die dan ook even mee. :) Hun website is niet volledig trouwens, ze hebben meer dan online staat.
 
Toevallig gisteren nog bij Kalsbeek en TT motoren geweest. Mijn Rev’it textielpak voeig jaar bij Kalsbeek gescoord en leer IXS bij Ten Kate. Maargoed, dat is even niet boeiend. Ik denk dat je wel iets bij alle genoemde zaken kunt scoren :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan