Grote Prijs van Nederland: Dutch TT

Pakt Rossi zijn 100e GP overwinning in Assen?

  • Ja

    Stemmen: 48 76,2%
  • Nee

    Stemmen: 15 23,8%

  • Totaal aantal stemmers
    63
Status
Niet open voor verdere reacties.

SportsPhotography

MF veteraan
30 apr 2008
3.336
0
Heerenveen
De strijd is nog lang niet gestreden in dit kampioenschap kunnen we na vandaag wel stellen!
De nummers 1,2 en 3 op een gedeelde 1e plaats met 106 punten.
Met de Italianen deftig aan de prosecco na de fantastische en klinkende overwinning van Valentino Rossi met wel een hele gedurfde passeermanouvre op Lorenzo mogen wij de heren coureurs welkom heten op "ons" circuit.
Assen wordt het strijdtoneel waarin Lorenzo, Rossi zal willen kloppen en Rossi zal met kop en schouders boven de rest uit willen steken door zijn 100e GP overwinning te behalen en dat wel op het heilige asfalt van Assen.
Zou Barcelona voor Valentino Rossi de generale repetitie zijn geweest en gaat hij dit dunnetjes over doen in Assen?
Zal Lorenzo er op gebrand zijn om Rossi van zijn 100e GP overwinning af te houden en welke rol kan Stoner hierin spelen?
Vorig jaar wist Stoner na een bedroevende start vol problemen met de Ducati welke opgelost werden in Barcelona een winning streak ondere andere op Assen aan zijn palmares toe te voegen door op sublieme wijze zijn dominantie te tonen in de trainingen, kwalificatie en de race.
Echter Yamaha lijkt wat dit seizoen betreft de machine te zijn die te kloppen is en met 2 rijders met een waar vechtersmentaliteit en een gevoel voor show zou Assen wel eens een zeer knappe race voorgeschoteld kunnen krijgen.
Wat zou er in hemelsnaam kunnen gebeuren als Rossi zijn 100e overwinning pakt.......

Kortom koop je kaarten en kom naar Assen dit word voor de Rossi fans wellicht dè race die elke Rossi fan niet mag missen!

TT_Circuit_2006_luchtfoto_verkleind.jpg



Assen_Circuit_2006.jpg


donderdag

12:40 - 13:40 uur
13:55 - 14:55 uur
15:10 - 16:10 uur
16:25 - 16:55 uur
17:05 - 17:35 uur
17:45 - 18:15 uur 1e Vrije training 125 cc
1e Vrije training MotoGP
1e Vrije training 250 cc
Training Red Bull MotoGP Rookies Cup
1e Kwalificatietraining International Dutch Supersport
1e Kwalificatietraining Red Bull MotoGP Rookies Cup


vrijdag

09:00 - 09:40 uur
09:55 - 10:55 uur
11:10 - 12:10 uur
13:00 - 13:40 uur
13:55 - 14:55 uur
15:10 - 15:55 uur
16:10 - 16:40 uur
16:50 - 17:20 uur
17:35 - 18:05 uur 2e Vrije training 125 cc
2e Vrije training MotoGP
2e Vrije training 250 cc
Kwalificatietraining 125 cc
Kwalificatietraining MotoGP
Kwalificatietraining 250 cc
2e Kwalificatietraining International Dutch Supersport
2e Kwalificatietraining Red Bull MotoGP Rookies Cup
BMW M ronden

zaterdag

08:40 - 09:00 uur
09:10 - 09:30 uur
09:40 - 10:00 uur
10:10 - 10:35 uur
11:00 uur
12:15 uur
14:00 uur

15:30 uur
16:30 uur Warm-up 125 cc
Warm-up 250 cc
Warm-up MotoGP
MotoGP Rijdersparade
Race 125 cc (22 ronden)
Race 250 cc (24 ronden)
Race MotoGP (26 ronden)

Race Red Bull MotoGP Rookies Cup (16 ronden)
Race International Dutch Supersport (14 ronden)

@TavulliaVale er is dus al een topic!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Pakt Rossi zijn 100ste overwinning in Assen? I sure hope so :)

Ik hoop dat het net zo'n spektakel wordt als vandaag in Catalonie.
 
dit gaat een spektakel geven , dit word een feest en nu maar hopen dat rossi wint (we gaan er natuurlijk wel vanuit). ;) ;) ;) ;)


en hopen dat we goed weer hebben , laten de weergoden ons eens matsen.
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

op naar assen nog 13 dagen *O* *O* *O* *O* *O*
 
Grrr, JIJ weer het topic gemaakt. ;)


Tuuurlijk pakt Rossi daar de 100ste overwinning.

Als je een gestoord mens met bruin haar en Italiaanse vlag in de hekken ziet hangen, dan ben ik dat :+
 
Grrr, JIJ weer het topic gemaakt. ;)


Tuuurlijk pakt Rossi daar de 100ste overwinning.

Als je een gestoord mens met bruin haar en Italiaanse vlag in de hekken ziet hangen, dan ben ik dat :+

In de hekken?
Kun jij na de TT nacht nog kunnen klimmen dan?
Ik denk dat ik het lager moet zoeken een greppel ofzo om jou te vinden.
 
In de hekken?
Kun jij na de TT nacht nog kunnen klimmen dan?
Ik denk dat ik het lager moet zoeken een greppel ofzo om jou te vinden.

Hehe, dat denk je maar ;) mooi dat ik absoluut geen druppel drink tijdens de TT. Ik kom er om mijn helden te zien rijden, niet om half bewusteloos tegen de hekken aan te kwijlen zoals helaas vele doen.

Maar tijdens de TT nacht natuurlijk wel effetjes rondje doen door de stad!

See ya op Assen })
 
Hehe, dat denk je maar ;) mooi dat ik absoluut geen druppel drink tijdens de TT. Ik kom er om mijn helden te zien rijden, niet om half bewusteloos tegen de hekken aan te kwijlen zoals helaas vele doen.

Maar tijdens de TT nacht natuurlijk wel effetjes rondje doen door de stad!

See ya op Assen })

Geen druppel?
Wat zul jij een dorst hebben _O-
 
Heeft iemand hier ervaringen om met het OV naar het circuit te komen?

Ik heb op vrijdag en zondag een circuitdag op zolder (goede planning van mezelf |( )
maar wil toch nog graag gaan kijken nu Rossi zn 100ste kan pakken *O* Ik moet helemaal uit Maastricht komen dus met de motor gaan lijkt me niet erg verstandig gezien ik de dag erna op het circuit ga rijden.

Vroeg vertrekken met de trein heb ik geen moeite mee, maar het gaat me meer om de drukte op de terug weg om op tijd thuis te zijn, is dit te doen met de trein? Neem aan dat je met een bus tot het circuit moet komen?

Wie heeft advies? alvast bedankt :)
 
Heeft iemand hier ervaringen om met het OV naar het circuit te komen?

Ik heb op vrijdag en zondag een circuitdag op zolder (goede planning van mezelf |( )
maar wil toch nog graag gaan kijken nu Rossi zn 100ste kan pakken *O* Ik moet helemaal uit Maastricht komen dus met de motor gaan lijkt me niet erg verstandig gezien ik de dag erna op het circuit ga rijden.

Vroeg vertrekken met de trein heb ik geen moeite mee, maar het gaat me meer om de drukte op de terug weg om op tijd thuis te zijn, is dit te doen met de trein? Neem aan dat je met een bus tot het circuit moet komen?

Wie heeft advies? alvast bedankt :)

Vanaf het CS naar het circuit kon je de afgelopen jaren voor 5 eurootjes heen en weer.
Als het goed is vertrekken er iedere 10 minuten bussen nu weet ik niet of de nieuwe bushaven in de haarbocht gebruikt gaat worden ( met het wsbk wel ) maar anders kun je vanaf het uitvaartcentrum richting het circuit.
Naar de hoofdingang is dit een wandeltocht van een klein kwartier.
Afhankelijk van de plek waar je zit wel even rekening houden met je wandeltocht.
Als ik mij niet vergis rijden er extra treinen op de racedag zoals ieder jaar.
Overigens is de drukte in de trein veelal vanaf ( heenreis ) of tot ( terugreis ) tot zwolle.
De meesten buiten de motorfiets of het OV om prefereren altijd nog hun koekblik ( files )
 
Laatst bewerkt:
Bijna weer, nog minder dan 1 week en 6 dagen *O* *O* *O* *O* *O*

Hopelijk net als vandaag ook weer zon spannende afsluiter :}
 
Laatst bewerkt:
tis mss nog lang.
maar wat zijn de weersverwachtingen voor het tt weekend?
 
ik denk dat stoner ook weer wat gaat laten zien. vorig jaar was die op assen ook weer sterk.

Maar het zou zeker vet zijn als rossi zijn 100ste zou pakken, krijgen we misch nog wel een mooie show te zien!
 
Ik ben gewoon op het circuit aanwezig tijdens de TT :D Ook om zelf te rijden! Word weer een top weekendje :)
 
Laatst bewerkt:
Met goed weer, én als 'ie erop blijft zitten in de eerste ronde ( :+ ) wordt dit er één voor Rossi! Zijn 100-ste GP zege! *O*

De dagen gaan in een rap tempo voorbij tot het TT weekend aanbreekt! Ik heb d'r ja zin an! :}
 
Zouden de MotoGP sterren via Schiphol gaan? Of zouden ze toch liever op Airport Eelde landen, zodat de tocht naar Assen niet zo lang is?!!

Heb er zin in:D
 
Zouden de MotoGP sterren via Schiphol gaan? Of zouden ze toch liever op Airport Eelde landen, zodat de tocht naar Assen niet zo lang is?!!

Heb er zin in:D
mmmz goeie vraag, dat weet ik niet.

Heb vorig jaar wel een fiat yamaha vrachtwagen gezien vlakbij utrecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan