- Onderwerp starter
-
- #26
Schade valt gelukkig mee, als de voorvork tenminste nog goed is. Iemand een idee hoe je dit goed kunt nameten? K denk zelf dat een van de poten iets verder door de kroonplaten steekt, weet niet wat er verder voor een scheef stuur kan zorgen.
Hebben ze dan niet op je gewacht??
Nog wel zelf de sloot uitgekomen? Bedankt voor de handschoenen, binnenvoering s toch best waardeloos.
Net op dat punt was de sloot ondiep verderop was ik verzopen denk ik. Was alleen met voorwiel hoor!
Nu ik toch wat spullen nieuw moet hebben misschien gelijk het hogere zadel bij otr bestellen, iemand hier ervaring met het wisselen van het zadel bij hun?
Nu ik toch wat spullen nieuw moet hebben misschien gelijk het hogere zadel bij otr bestellen, iemand hier ervaring met het wisselen van het zadel bij hun?
De enige ervaring die ik heb is dat dat zadel wel erg hoog is en niet per se comfortabeler. Ik vond het te hoog voor offroad vertrouwen en heb het ingeruild voor een standaard exemplaar.
Nog wel zelf de sloot uitgekomen? Bedankt voor de handschoenen, binnenvoering s toch best waardeloos.
Denk dat voor mezelf een extra cursussen ook geen overbodige luxe is.
Ik zal van de week het stuur even loshalen van de kroonplaat om te kijken of er wat krom is.
Nu ik toch wat spullen nieuw moet hebben misschien gelijk het hogere zadel bij otr bestellen, iemand hier ervaring met het wisselen van het zadel bij hun?
Normaal voor een Belg, klein duimpje voor 'n Nollander.
1 m 84
Ow das kut.. In principe heb je de gids voorop en een tweede capabele kerel achterop om de klooiers zoals mezelf te helpen..
't zal aan mij liggen, maar zoiets zou niet mogen gebeuren... samen uit, samen thuis...