Jep, de achterzijde die omhoog loopt drukt op het staartbeen. Verder voel ik na een uur of 6 de schaal door de zitting.Bij het standaard kahedo zadel ben je dan de kuil kwijt of is dat enkel bij de verhoogde. Bij lang zittend rijden heb ik het idee dat ik me daar vooral aan erger.
Jep, de achterzijde die omhoog loopt drukt op het staartbeen. Verder voel ik na een uur of 6 de schaal door de zitting.
6 u op 1 dag.Na 6 uur achter elkaar of gewoon al na 6 uur gereden te hebben met het zadel? Dat klinkt niet heel best.
klopt samen uit samen thuis en niet wachten zoals apen maar terug rijden en kijken wat er gaande is !!!voor het zelfde zat diene gast dik in de shit hee!!!!
mvg gerke
Ik denk niet dat iemand 'm bewust achter gelaten heeft.. Het zal eerder een gevalletje 'ik ben nu toch wel heel ver terug gereden, allicht issie zelf al weergekeerd' geweest zijn.
Filmpje van gisteren
Even een vraag van technische aard: Toen ik vanochtend de Ten uit de garage reed (voor het eerst dit seizoen..), sprong de motor gelijk aan. Echter na zo'n kleine minuut stationair te hebben gedraait, sloeg deze af en kon ik hem met veel moeite en veel pogingen weer starten. Ik had dit vorig jaar ook al een keer na een tijdje niet rijden (4 weken ongeveer). Eenmaal warm loopt hij prima, iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik heb het een enkele keer ook wel eens, maar dan slaat hij vrijwel meteen na het starten weer uit. Dan moet ik ook wel even flink doorstarten voor hij weer oppakt. Waar het door komt weet ik niet en wat de oplossing is eigenlijk ook niet.
Valse lucht?
6 u op 1 dag.
De eerste dag valt nog mee, de tweede al minder..
Ik vind het standaard kussen nog steeds comfortabeler dan het veel te zachte kahedo gedoe, maar ga mss toch eens laten herwerken door iemand van't forum hier.
OK dat is inderdaad niet best. Ik dacht dat het juist een harder zadel zou zijn dan het origineel.
Een zacht zadel lijkt mij alleen maar zadelpijn in de hand te helpen bij een lang stuk rijden.
Doet die van mij ook wel eens. Denk dat er gewoon een beetje lucht in de leiding zit ofzo. Uiteindelijk starten ze altijd
kan dat zoiets veroorzaken? is alsof er iets tussen je benen ploft.
laatst bij een yamaha dealer voorgelegd maar vond het te ingewikkeld om precies te beschrijven wat er gebeurd.
Als het echt tussen je benen ploft (daar zit het luchtfilter), lijkt het eerder op een backfire. Wat dat precies zou kunnen veroorzaken weet ik ook niet.