Zoals gezegd door UTP kan je ook overwegen je huidige zadel te laten aanpassen. Dat hebben een aantal hier (waaronder ik) ook laten doen. Voordeel is dat je hem precies zo kan laten maken als jij wilt. Harder/zachter/breder/smaller. Bijkomend voordeel is dat het ook een stuk goedkoper is dan een nieuw zadel van bijvoorbeeld Kahedo. Ik was voor 60 euro klaar bij Hawk GT, maar bij een andere zaak kan natuurlijk ook.
kan dat kwaad?
Zoals gezegd door UTP kan je ook overwegen je huidige zadel te laten aanpassen. Dat hebben een aantal hier (waaronder ik) ook laten doen. Voordeel is dat je hem precies zo kan laten maken als jij wilt. Harder/zachter/breder/smaller. Bijkomend voordeel is dat het ook een stuk goedkoper is dan een nieuw zadel van bijvoorbeeld Kahedo. Ik was voor 60 euro klaar bij Hawk GT, maar bij een andere zaak kan natuurlijk ook.
Filmpje van gisteren
Filmpje van gisteren
Dat was ik en heel belangrijkLeuk filmpje, best aardige opkomst nog!
Noppen waren geen overbodige luxe aan de ondergrond te zien (en niet overal in het filmpje goed zichtbaar hoe glad het was denk ik).
Zo'n R blijft ook een leuke motor.
Wie is dat op 29 seconden? En belangrijker nog: wat voor helm is dat?
Leuk filmpje, best aardige opkomst nog!
Noppen waren geen overbodige luxe aan de ondergrond te zien (en niet overal in het filmpje goed zichtbaar hoe glad het was denk ik).
Je zou eens kunnen proberen om alles even los te maken om de spanning er af te halen. Je poten zelf zijn niet zomaar krom of getordeerd denk ik. Ik heb al de nodige klappen gemaakt, krom stuur en kromme risers maar niks mis met de poten.
Zo als we dan toch bezig zijn ben ik daarstraks ook even gestopt na het werk
[afbeelding]
Daarjuist de 12v socket nog maar eens willen installeren met een positief resultaatheb hem nu maar rechtstreeks op de accu aangesloten. En ik heb een ABS model dus dat is een leuk karweitje geweest
Wel 1 K** opmerking naar Yamaha toe en dat is de povere kwaliteit van de bouten die ze gebruiken. 2 nieuwe mogen steken wegens kapotte draad. Dit aan de bovenste zwarte plastic kap aan de linkse zijde. Al een geluk dat dit een standaard maatje is. Met het vervangen van het ruitje had ik een zelfde scenario voor.
Gisteren ook nog een gps beugel mogen ontvangen die ik had gevonden via marktplaats, enkel nog installeren maar dat zal voor morgen zijn vermoedelijk. En dan nog op zoek naar een 2hands Zumo
[afbeelding]
In afwachting van de meetingfoto's: woon-werk verkeer gisteren en vandaag.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was ik en heel belangrijkhet is een rocc 770 helm. Prima ding heeft zijn werk weer goed gedaan afgelopen zondag
Het begin viel nog wel mee, maar na een paar flinke regenbuien (die we wel zagen hangen maar gelukkig grotendeels gemist hebben), werd het op sommige stukken echt spekglad. Met de Heidenau's was het al glibberen en glijden, laat staan voor wie met straatbanden reed
Is het bovenste kapje aan de aan de linkerzijde van de motor op de tank. Bescherming tegen het vallen. Ah nylonbouten, schroevendraaier insteken en kopje draait direct stuk is normaal.. verbieden die handel. Brengt enkel onnodige frustraties met zich mee.De boutjes van het ruitje zijn nylonbouten, dus dat is niet raar.
De bouten van de plastic kap onder het dashboard vind ik wel apart, daar heb ik geen last van.