Ik ga heel eerlijk zijn.. De instellingen waarmee het ding af fabriek kwam waren voor mij het allerbeste compromis. 1 klik weg ervan was voelbaar minder.
Ziet er mooi uit Frazer.
Waar heb je ze op aangesloten? Staan ze standaard aan of heb je ze op een schakelaar gezet?
Alvast bedankt ;-)
Klikje meer demping op de rebound kan idd zelden kwaad.Bij mij was hij op de uitgangspositie nog iets stuiterig achter. Ik heb de uitgaande demping 1 klikje zachter gezet, toen lag hij perfect. Het kan dus dat hij meteen goed is, maar dat moet je zelf toch ondervinden door even 1 instelling tegelijk te verzetten, en vooral goed in de gaten te houden hoeveel klikjes je verwijderd bent van de uitgangspositie. Leuk werk om hem optimaal te krijgen trouwens.
Nu staat hij op een preload van 5 mm, die zet ik naar 10mm, en ik begin met 18 clicks compression en rebound. Vandaar zie ik vervolgens wel verder. Thx!
Hier ook even onder de aandacht brengen: Paris Dunkerque 2018 (laatste weekend van mei).
3 Dagen lekker onverhard rijden. Echt een aanrader.
Met bijbehorend plaatje natuurlijk.
[afbeelding]
Zo'n Ténéré hoort daar helemaal thuis.
[afbeelding]
Iemand dit al gezien bij Off The Road.de..?
Cardridge systeem voor de originele voorvork.
OFF-THE-ROAD | Hydraulic front fork Cartridge Kit XT660Z Tenere | Online Webshop
Leuke rit, jammer dat ik geen woord Frans kan... lijkt mij best aardig zoiets een keer te rijden..
Leuke rit, jammer dat ik geen woord Frans kan... lijkt mij best aardig zoiets een keer te rijden..
Ik heb goede berichten gehoord, maar ik vind ruim 400 euro voor 3 dagen toch een beetje veel. Leuk dat alles georganiseerd is, maar voor die prijs ben ik op eigen houtje meer dan een week op pad. En aangezien ik met dank aan de club die dit jaar is geweest de route van 2017 heb rij ik hem ook wel een keer op eigen gelegenheid.
Mocht er nog iemand interesse hebben in een enkele Exan pijp voor de Tenere, ik heb die van mij in de verkoop gedaan: https://link.marktplaats.nl/m1221968484