Kapje rond contactslot is normaal toch te verwijderen? Zijkappen tank verwijderen + 2 lange bouten hierbij,, zijkappen eronder ook, pinkers los, onder zadel los, contactslot kapje los en wegnemen. En de cdi aan de linker zijkant, Normaal kan je de tank zo verwijderen, zo doe ik het toch altijd.
Ben het met jou eens
Maar het blok trild best heel hard boven de 3000 rpm begint het bij 4000 is het niet normaal
Ben alles al bij langs geweest
Ook als hij stil staat en je geeft gas tot 4000 rpm trilt de hele motor ,als je rijd en knijpt de koppeling in is het over geef je dan weer gas begint het weer .ook bij in geknepen koppeling
Heeft nu 70000 km gelopen en wil hem wel reviceren met eventueel een bigbore kit
Vandaar mij vraag voor een ander blok
Er staat een blok te koop van een Xt 660 x/r
Kapje van het contactslot heb ik nog nooit los gehaald, en ik heb de tank er al vaak genoeg vanaf gehad. Als je alle bouten los hebt kan je de tank een beetje naar achteren schuiven en dan zo optillen.
Onder ons zijn er een aantal die de originele uitlaat hebben vervangen voor 1 pijp . Dan blijft de onderkant van het subframe etc zichtbaar en blijft er bovenaan een gat over . Hoe hebben jullie dit opgelost? Is er iets voor te koop?
Ik heb er nog wel een plaatje op maat voor liggen van OTR, pb maar bij interesse
Ik heb je een pb gestuurd, gezien ?