Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oja, ik was nog paar dagen naar de Ardennen in België [afbeelding]
Ik zie dat je ook de koplampbeschermer erop heb zitten.
Zelf vond ik de montage aan de bovenzijde een beetje onhandig, zit goed stevig vast, maar toen daadwerkelijk het ruitje bij mij afbrak, braken alle plastic boutjes rondom, maar bleef het ruitje "hangen" achter de bevestiging van de koplampbeschermer. Deze zit niet met plastic bouten vast. Daardoor scheurde het ruitje aan de onderkant over de gehele breedte.
Ik zou niet weten hoe dit voorkomen kan worden (behalve het ruitje niet te breken), misschien heeft hier iemand op het forum al een oplossing daarvoor gevonden. Ik kon hem ter plekke nog wel terug monteren
Nou is dat ook wel de opzet. Al dacht ik dat hij lichter zou zijn dan 200 kilo. Dat is nog steeds wel ruim 20% lichter dan de GS, want die zit op 256 op kenteken.Als je van een GS afkomt zou ik wel uitgebreid proefrijden, want het is wel wat anders.
Of je wacht even op de Yamaha T7/700 (of hoe die ook gaat heten) of de 790 adventure.Nou is dat ook wel de opzet. Al dacht ik dat hij lichter zou zijn dan 200 kilo. Dat is nog steeds wel ruim 20% lichter dan de GS, want die zit op 256 op kenteken.
Ik zit nog een-tweetje te dubben wat ik wil doen. Een Ténéré zou een mooie optie zijn waarmee snelweg nog wel te doen is, maar de weg ernaast een stuk makkelijker wordt dan op de GS. Een andere optie is, dat ik iets haal wat meer straat-georiënteerd is voor de stukken over de weg en dan een XT600/DR650 oid voor naast de weg. Maar goed, ik had eigenlijk een klein beetje gehoopt dat de Ténéré dat bij elkaar zou brengen.
Gaaf zeg, prachtige foto’s ook!
Hoeveel kilometers heb je er opzitten nu?
Ongeveer 5000km.
Nou is dat ook wel de opzet. Al dacht ik dat hij lichter zou zijn dan 200 kilo. Dat is nog steeds wel ruim 20% lichter dan de GS, want die zit op 256 op kenteken.
Ik zit nog een-tweetje te dubben wat ik wil doen. Een Ténéré zou een mooie optie zijn waarmee snelweg nog wel te doen is, maar de weg ernaast een stuk makkelijker wordt dan op de GS. Een andere optie is, dat ik iets haal wat meer straat-georiënteerd is voor de stukken over de weg en dan een XT600/DR650 oid voor naast de weg. Maar goed, ik had eigenlijk een klein beetje gehoopt dat de Ténéré dat bij elkaar zou brengen.