hoi mensen
ik ben mijn cbr 600 uit '94 aan het verbouwen.
Nu heb ik de uitlaat veranderd en onder de kont geplaatst (zie foto)
De diameter,lengte zijn groter, tegendruk minder waardoor ik meer flow krijg.
Tijdens het rijden merk ik dat ik minder vermogen heb en boven de 160/170 is ie niet meer zo rap en komt tot max 220 waar eerst 240.
Als ik boven de 6000 rpm kom klimt ie wel in de toeren maar niet fel.
nu zijn de bougies wat wittig en kurkdroog wat duidt op te weinig peut.
Nu denk ik erover om de standaard 135 sproeiers te vervangen, nu twijfel ik alleen over de afmeting vd nieuwere.
Zelf dacht ik te beginnen met 138/140 en dan misschien 145 indien niet genoeg.
heeft iemand hier ervaring mee?
ik hoor het graag!
greetz Alex
ik ben mijn cbr 600 uit '94 aan het verbouwen.
Nu heb ik de uitlaat veranderd en onder de kont geplaatst (zie foto)
De diameter,lengte zijn groter, tegendruk minder waardoor ik meer flow krijg.
Tijdens het rijden merk ik dat ik minder vermogen heb en boven de 160/170 is ie niet meer zo rap en komt tot max 220 waar eerst 240.
Als ik boven de 6000 rpm kom klimt ie wel in de toeren maar niet fel.
nu zijn de bougies wat wittig en kurkdroog wat duidt op te weinig peut.
Nu denk ik erover om de standaard 135 sproeiers te vervangen, nu twijfel ik alleen over de afmeting vd nieuwere.
Zelf dacht ik te beginnen met 138/140 en dan misschien 145 indien niet genoeg.
heeft iemand hier ervaring mee?
ik hoor het graag!
greetz Alex