Group intercom sena 20s evo andere sena's

Danielvp

MF'er
7 jun 2014
30
0
Deventer
Ik ben aan het oriënteren voor een intercom voor mij en mijn vriendin, maar zie door alle technische marketing taal het bos niet meer. Mijn vriendin zit achterop, dus doel 1 van de intercom is 1 op 1 communiceren. Hiervan geloof ik wel dat dat met de meeste intercoms goed zal gaan.
We rijden ook af en toe met vrienden, die verschillende sena's hebben (10s, 20s, smh5).
Nu hebben we de 20s evo op het oog vanwege de mogelijkheden van groepsintercom (mesh heeft lijkt mij geen zin omdat de anderen dat ook niet hebben en ik begrijp dat de 30s ook weer minder Bluetooth mogelijkheden heeft, 50s is me te duur). Wat mij niet duidelijk wordt is of je met de 20s ook een groepsintercom kan hebben met andere sena's (niet 20s) en met hoeveel. Met passagiers zijn we met 6, met verschillende systemen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of weten wat de mogelijkheden hiermee zijn?
 
Ja met de 20 is een groep van 6 geen probleem. En de Mesh van Sena is sowieso prut (maar misschien beter naar de firmwupdate)

Ook met verschillende andere headsets van Sena dus? In de handleiding hebben ze het steeds over 'andere 20s headsets' bij de groep intercom, dat impliceert dat dat alleen werkt met dezelfde headset of is dat onzin?
 
Heb inmiddels mijn eigen vraag beantwoord, vond dit YouTube filmpje een duidelijke uitleg geven over hoe dit werkt:
 
De Sena SMH5 kan niet meedoen, andere Bluetooth chip denk ik. De Sena Utility app herkent hem ook niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan