Grrr.... fiets plat

webdude

Die hard MF'er
14 jan 2003
364
0
groningen
grr gisteren lekker aan het toeren, denk zal maar eens naar huis gaan.
stop voor een zebrapad voor een gezin dat wil oversteken,
sta al stil,rijd er een koekblik achter op me, nou daar ging ik, word ongeveer zo'n twaalf meter over het asfalt geduwt
enkel dik, dikke bult op mijn heup, en snee in m'n bil...
durf er niet aan te denken wat er gebeurt was als dat gezin was overgstoken.

Foto1.jpg

Foto2.jpg

Foto3.jpg

Foto4.jpg

Foto5.jpg

Foto6.jpg


Ik hoop maar dat het fietsje totalloss is.....
 
Wow, das klote... ben je nog best goed vanaf gekomen. Suc6 ermee en maak je niet al teveel zorgen over die total los...
 
Tering zeg, wat een pech! Maar je bent zelf nog wel redelijk heel?? Hoe komt het eigelijk, had hij je niet gezien (laagstaande zon?) of reed ie gewoonweg te hard?
Kl*te zeg, maar over 1 ding hoef jeje nie druk te maken hoor --> die fiets IS totall
 
Wees maar niet band deze is total.
Belangrijker is dat jij niks ernstigs heb.
Succes met de afhandeling
 
zo, dat ziet er lekker uit zeg, zal idd wel total zijn, ik denk niet dat je frame hiervan opgeknapt is. Klote man. Maar gelukkig heb je zelf niets. Heeft die auto nou een buitenlands kenteken of lijkt dat zo?

Wat is azg? academisch ziekenhuis groningen? dan waren er in ieer geval genoeg mensen om je op de been te helpen ;)
 
Pfff zonde zeg dat ziet er niet best uit :( denk zeker wel dat ie total is. Gelukkig valt de lichamelijke schade mee, succes met herstel en hopen dat het met de verzekering een beetje opschiet
 
Stop je als motorrijder netjes voor een zebrapad, krijg je dit! Sterkte met je lichamelijk herstel ! Motor zal schat ik in, wel total loss zijn. Gelukkig heb je zelf (relatief) niet al teveel letsel.

wel asap op een andere motor kruipen.
 
Zo hey, dat is een flinke klap geweest '( . Gelukkig dat je zelf niet ernstiger bent verongelukt. Veel succes met de afwikkeling en jouw herstel.

Is dat kenteken onherkenbaar gemaakt, of is het een buitenlands kenteken? (zwart met witte letters?)
 
kenteken is van militair uit zeedorf dus ander kenteken ivm BPM gelukkig wel in NL verzekerd.
met het enkeltje gaat het niet zogoed beetje dik enzo, maar de rest wel.
 
Ik had het in november. Stop ik netjes voor haaietanden om voorrang te verlenen, rijdt er een auto achterop. Ging maar met 15 km/h, maar toch 500 EUR schade...
Lekker klote is dat, ik hoop dat je geen whiplash achtige klachten krijgt na zo'n klap!
 
Pfff zonde zeg dat ziet er niet best uit :( denk zeker wel dat ie total is. Gelukkig valt de lichamelijke schade mee, succes met herstel en hopen dat het met de verzekering een beetje opschiet
:^

Wel meteen een duidelijke foto reportage, als je dat zo ziet heb je wel een ENGEL op je schouders zitten.
 
Jezus, van achter geschept door een sjonnie GTI-bak |(
terwijl je netjes stopt voor een zebrapad

de plici heeft die gast toch wel meegenomen hoop ik :(

hij is iig wel verzekeringstechnisch de lul
 
Sjee, wat een drama zeg !
Mazzel dat je niet ernstig gewond bent geraakt!
In ieder geval heel veel suc6 met herstel en afhandeling !
 
Egwel klote. Moet je weer een dikke maand wachten voordat je geld van verzekering ontvangt. En dan weer een nieuwe fiets (tjee, das helemaal rot voor je ;) ).

Als ik zo kijk naar vormgeving van die auto (sportdemper, merkloos grilletje), dan zal dat wel weer zo'n opgefokt gastje zijn geweest. Of is dit een beetje fout van me om te zeggen?
Wat was de reactie van die gast eigenlijk? En jouw reactie?
 
Viel wel mee Die jongen moest vandaag naar irak voor uitzending (denk dat tie wel iets anders aan zijn hoofd had) ik hoop alleen mijn motor totalloss is en dat ik nog een nieuwe sv650s uit 2003 kan krijgen want ik had nieuwe underseatdempers besteld, en de 2004 is iets lager vanachteren....

wel asap op een andere motor kruipen.
Heb de schrik niet in de benen hoor, als mijn enkel goed zou zijn zou ik zo weer op een motor kruipen ;) heb daar niet zoveel moeite mee
(en statistisch is de kans dat ik weer een ongeluk krijg wel weer kleiner geworden dus hoop ik binnenkort weer lekker te kunnen :] )
 
Laatst bewerkt:
fuck man sterkte ermee ene ff een tip wat meer de spiegels in de gaten houden dan kan je zoiets de volgende keer voorkomen |(
 
Sjezuss,daar kom je gelukkig nog goed vanaf en die motor is wel totalloss denk ik. Ik stop ook vaak netjes bij een zebrapad als er mensen over willen steken, maar dat is misschien toch niet zo handig met een motor, achteropkomend verkeer is echt gevaarlijk.

Succes met je herstel.
 
fuck man sterkte ermee ene ff een tip wat meer de spiegels in de gaten houden dan kan je zoiets de volgende keer voorkomen |(

Ja dat is he, maar toen ik al bijna stilstond, had die auto denk ik zo'n 18 meter afstand en leek af te remmen want hij reed nog maar iets van 30 KM/h
 
Wat en blinde debielen heb je er ook tussen zitten zeg. Je fiets zit aardig in de prak zeg. gelukkig heb je er zelf weinig aan over gehouden.
 
Wat een eikel zeg in die Kadett.... Had duidelijk z'n aandacht ergens anders.

Sterkte met het herstel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan