Grrr.... fiets plat

tja dan doe je weiníg iig heb je veel geluk gehad sterkte ermee
never trust a stranger btw heb je in groningen je A rbw gehaalt ?
 
Wat en blinde debielen heb je er ook tussen zitten zeg. Je fiets zit aardig in de prak zeg. gelukkig heb je er zelf weinig aan over gehouden.

jij ziet natuurlijk altijd alles en maakt nooit fouten :z
veel sterkte en succes met het uitzoeken van een nieuwe motor!
 
lette die automobilist zijn blinde geleide hond niet op of zo ??
Sjezus wat een oetl*l moet daarin gezeten hebben, die moet toch zien dat je stilstaat ???

succes met de afhandeling.

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
zoon he' (goeie gozer trouwens , vriend van mij leste ook daar en toen hij geen kreeg van een koekblik gooide severijn zo zijn motor voor die auto om hem te dekken, kreeg liever zelf een ongeluk als dat hij een van zijn leerlingen onderuit zou laten gaan) :}
 
hup en weer een sv minder...
een voordeel ...mag je een 2004 model uitzoeken want deze is loss hoor...

heb je ook nog plaatjes dat ie recht op staat terwijl die auto erop gereden is?
 
Grrr... balen zeg. Hopelijk valt de lichamelijke schade mee, de motor kun je zo weer nieuw kopen.

Maarreh, de zilveren SV's zijn nog ruimschoots aanwezig in de 2003 setting dus dat zal wel lukken. De nieuwe 2004 modellen komen nu pas via de boot binnen (waaronder m'n gele SV650)

Het gaat wel slecht met de SV650 rijders want vorige week was er nog een andere (Nilis650?!) in de sloot gereden met z'n SV :?
 
lette die automobilist zijn blinde geleide hond niet op of zo ??
Sjezus wat een oetl*l moet daarin gezeten hebben, die moet toch zien dat je stilstaat ???

succes met de afhandeling.

VFRiendelijke groetuh
Speedy

hmm ja dat dan weer wel , nou op de foto,s heb je mijn pak kunnen zijn (met fel oranje, en dan ook nog een knaloranje rugzak op, die nou ook beschadicht is, had hem net zaterdag op de beurs in utrecht gekocht, ;(
020822141939.jpg
 
Jezus, van achter geschept door een sjonnie GTI-bak |(
terwijl je netjes stopt voor een zebrapad

de plici heeft die gast toch wel meegenomen hoop ik :(

hij is iig wel verzekeringstechnisch de lul

Tja kan gebeuren zo'n ongeluk bij mij zijn ze al 3 keer achterop gevlamd (wel met de auto he)

En das geen sjonnie GTI bak (die heeft alleen VW-golf)

Das een Astra Coupe Bertone!!!
 
Laatst bewerkt:
zow dat is een aardige klapper geweest nou beter dat je er zo vanaf gekomen bent
succes met het afhandellen met de verzekering
 
Klote voor je! Je schrok zeker wel enorm?
Succes met de afhandeling en vergeet niet ook je pak, tas enzovoorts op te geven bij de verzekering.
 
Tja dat bewijst maar eens hoe gevaarlijk het verkeer kan zijn. Je lette op het overige verkeer in je spiegeltjes vóór je stopte, je had een felle kleur op je pak, de automobilist reed niet té hard maar had blijkbaar wel andere dingen aan zijn hoofd (uitzending naar Irak, je zal er maar heen moeten). Je kunt gewoon niet alle risico's uitsluiten.
Het enige wat ik doe, als ik stop voor een zebra, is dat ik kijk of ik langzaam kan stoppen en zo aan het overige verkeer kan duidelijk maken dat ik stop voor een zebra. De laatste vijf meters vol in de ankers is ook niet slim natuurlijk, maar dat deed je ook niet.
Gelukkig is alles goed afgelopen, wel een beetje k*t natuurlijk zo vlak voor het seizoen... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan