Grrr.... fiets plat

Flinke klap geweest, had voor jou veel slechter af kunnen lopen.

Jammer van de motor maar die gaat wel vervangen worden.... en het is pas maart.

Blijft oppassen in het verkeer... dit soort dingen verwacht je toch echt niet.
 
Jeetje man flink balen..... Denk dat je geen zorgen hoeft te maken of hij TL is... Hopelijk kan je het allemaal snel afhandelen met de verzekering en met het seizoen weer lekker :] :] :]

Idg. veel succes met alles.
 
Och, och, och wat n bourel en nog wel in Stad. t Liekt nait goud, hest der nait veul wille van had..ofwel? Fietse soit er echt Haalfsleten ut... Ik hoop veur joe dat verzekering dai schoa uutbetoalt! Dai kounavvel mit Opel mout nog wel omstoan leren... ;)
 
zo veel mogelijk schade claimen(kleding,accesoires en zeker leed) zodat je genoeg over hebt om een niewe te kopen :)
hij had maar uit zijn doppen moeten kijken en afstand houden
 
Mmmm, da's mooi k*t zeg... Heel veel sterkte met je herstel en met het uitzoeken van een nieuwe SV. En dat je daar een hoop veilige :] kilometers op mag maken!
 
Wat een gare actie zeg... Meestal zie je een stilstaand obstakel wel als je er op afrijd zou je toch denken |( Zonde van je fiets, maar wees blij dat ie niet helemaal over jou heenreed... sterkte ermee
 
Amai man heb jij geluk gehad dat je niet meer hebt!
En volgens mij reed die wagen niet al te traag :X
Veel beterschap gewenst en je motor. Ja, hopelijk kunnen ze daar nog iets goed van maken want ziet er spijtig genoeg niet meer zo goed uit of anders een nieuwe hé ;-) dat de verzekering wa goed meewerkt.

Greetz
Kenny
 
Een SV die TL wordt is nooit grappig.

Behalve dat je fiets nu blijkbaar een identiteitscrisis heeft is het wel k#t voor je, succes met alles.
 
Och, och, och wat n bourel en nog wel in Stad. t Liekt nait goud, hest der nait veul wille van had..ofwel? Fietse soit er echt Haalfsleten ut... Ik hoop veur joe dat verzekering dai schoa uutbetoalt! Dai kounavvel mit Opel mout nog wel omstoan leren... ;)
ja das whoarempel woar.... hihihi grapjurk
 
Ik hoop dat die kerel zijn zaakjes goed heb geregeld voor ie op het vliegtuig is gestapt. Anders gaat het nog ff duren voor je je centen kan beuren. En dat ie vandaag naar Irak is vertrokken is natuurlijk geen excuus om niet op te letten :(

En anders had ie maar niet in de auto moeten stappen als ie wat gespannen was voor de uitzending(wat ik me best kan voor stellen overigens, ben ervaringsdeskundige voor wat betreft op uitzendig gaan)
 
Viel me toch ineens de naam van dat grote gebouw op de achtergrond op..

full
 
Jonge zelf was erg van slag en gaf ook aan dat het zijn schuld was...
hij was er niet bijgeweest met zijn hoofd en had mij niet gezien.
 
Een SV die TL wordt is nooit grappig.

Behalve dat je fiets nu blijkbaar een identiteitscrisis heeft is het wel k#t voor je, succes met alles.

:+ Hahahaha die is wel grappig :P

Verder geheel offtopic en nogmaals klote, ik hoop dat het snel afgehandeld wordt (ik wacht na 3 maanden nog steeds op mijn geld).
 
Oef, dat ziet er niet fijn uit!!!

Echt heel veel sterkte en hopen maar dat je alles terug krijgt!
 
Oei, ziet er pijnlijk uit. Het menselijk lichaam is toch sterker dan men af en toe zou denken? Het verbaast me dat je geen last van je rug hebt.

Voor zo ver ik het kan beoordelen, is die motor TL. Let maar goed op het herstel van jezelf. Sterkte ermee. We zien je vanzelf weer vrolijk :]
 
Sjezuss,daar kom je gelukkig nog goed vanaf en die motor is wel totalloss denk ik. Ik stop ook vaak netjes bij een zebrapad als er mensen over willen steken, maar dat is misschien toch niet zo handig met een motor, achteropkomend verkeer is echt gevaarlijk.

Succes met je herstel.
"En de volgende dag staat in de krant: "Overstekend gezin getorpedeerd door motorrijder" - hoezo imago van motorrijders?" (vrij naar Bernadette Bosman: "Motorrijden voor vrouwen". Iets dergelijks is haar overkomen toen ze stopte voor een bejaard echtpaar op het zebrapad |( |( |( )

Heel veel sterkte met je herstel en gauw weer :] op een nieuwe fiets :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan