GRRRR_stomme sneeuw

Noeky1980

Die hard MF'er
7 dec 2002
453
2
omg. Gorinchem
Van mij mag het nu wel ophouden met dit weer.
Er zijn nu al twee lessen niet doorgegaan

Laatste les was 17 december daarna hadden ze vakantie tot nu.Krijg straks nog ontwenningsverschijnselen |(
Dadelijk weet ik niet eens meer hoe het moet ;)

Zijn er nog mensen die met dit weer rijden en eventueel woon-werk verkeer?

Nuray
 
[me]willem169 heeft gister 200 km gereden..
[/me]


Bijna niet te doen en bijna een paar keer fout gegaan.
Maat van me moet vandaag afrijden maar zal wel niet doorgaan.
 
Nee denk ik ook niet....Het is best glad zelfs om te lopen niet fijn.

Dan maar afwachten op beter weer.....


Nuray
 
ik ben naar mn werk gereden.
Vond het erg spannend, weet nu hoe een motor met echt veel power voelt :+

bij elk beetje gas en opschakelen een spinnend achterwiel!

Ik denk wel dat je hier goed je motor van leert kennen, beter nu voorzichtig een beetje spelen en oefenen, dan straks ineens onverwacht zo\'n slippertje.
 
Ik ben vanmorgen lekker in de auto gestapt. Ik heb tien jaar door weer en wind gereden, behalve als het ijzelde, maar op een gegeven moment was ik het zat.
Tis gewoon een kwestie van rustig aan doen in de bochies. Maar ja ik heb die vier wieler ook staan
 
Onderweg naar mijn werk (in de auto) zag ik een 1100 cc supersport rijden. Die rijder zal zich ook niet zo happy hebben gevoeld. Hij reed overigens over het fietspad waarschijnlijk omdat daar nog \'verse\' sneeuw lag.

Ik ben momenteel toch maar wat blij dat ik niet met de motor hoef. :)

Gr,

Mark
 
Onderweg naar mijn werk (in de auto) zag ik een 1100 cc supersport rijden. Die rijder zal zich ook niet zo happy hebben gevoeld. Hij reed overigens over het fietspad waarschijnlijk omdat daar nog \'verse\' sneeuw lag.

Ik ben momenteel toch maar wat blij dat ik niet met de motor hoef. :)

Gr,

Mark

Ik hoef btw niet perse met de motor, maar zo\'n kort stukie is wel ff spannend om te doen!
 
Zijn er nog mensen die met dit weer rijden en eventueel woon-werk verkeer?

Ben vandaag gewoon met de fiets naar het werk. Af en toe schiet de toerenteller een stuk omhoog, maar dat went :-)

Enige keer dat ik niet heb gereden was op Dé Zaterdag Ijsseldag
 
Vandaag idd met de motor naar het werk gereden maar ze vergeten hier in de industriewijk altijd te strooien. Het zal vanmiddag dus wel lekker glad zijn :(
 
Ik heb straks mijn praktijk examen, net gebeld met de rijschool of het nog wel doorgaat, die wisten me al te vertellen dat s\'ochtends alle examens zijn afgelast...

Zit nu dus onwijs te zenuwen of ik nu wel of niet mag rijden, hoop van wel natuurlijk..
 
mijn vriendin is net al onderuit gegaan op haar scooter. de scooter van haar broertje slaat iedere keer af :P

Mijn motor slaat meteen aan en vertrek strakjes gewoon naar mijn werk.
Sneeuw rijden is hardstikke leuk je moet alleen GOED opletten en voorzichtig wezen.
 
Ik heb straks mijn praktijk examen, net gebeld met de rijschool of het nog wel doorgaat, die wisten me al te vertellen dat s\'ochtends alle examens zijn afgelast...

Zit nu dus onwijs te zenuwen of ik nu wel of niet mag rijden, hoop van wel natuurlijk..

Ik hoop voor je dat het doorgaat, ik had vanochtend m\'n instructeur al aan de lijn dat mijn examen vandaag niet doorgaat :(

Wel begrijpelijk met die )(%#)(*$@_) sneeuw maar wel balen...

Ik moest om 5 over 12, maar ik geloof dat ze alle motorexamens hier (omgeving Heerenveen) afgelast hebben

t Sneeuwt hier nog steeds, zucht...
 
WHOA!
Geen blubbersneeuw, maar weggesmolten sneeuw dat nog net niet snel genoeg is weggesmolten en nu in ijssel is veranderd :-(
Dat werd dus stapvoets, in z\'n 1, voeten aan de grond, naar de wel begaanbare weg rijden. Laarzen hadden geen grip, dus de enige manier om rechtopp te blijven is dus gewoon rechtop blijven :D
Thuis aangekomen(Almere), ZEER GOED gestrooid, veel beter dan Amsterdam, geen problemen dus. Achterpaadje op, hofje in, nog allemaal sneeuw, geen probleem. Tuin in, alles ok, ook sneeuw. Fiets schuur in duwen werd wat lastiger. Een hele trip met gladde wegen zonder te vallen!! :]
Loop van de schuur de keuken in om spullen weg te leggen .... WHOOP! Bijna onderuit, sneeuw onder laarzen :-/ |( |( |( |(

Zo, einde thuiskomst bericht.
 
mijn rijlessen zijn gewoon door gegaan, en op de moped vind ik al die sneeuw juist wel kwel... Lekker slippen de heletijd is ook wel lachen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan