GS 1000 rebuild

Ik heb nu overigens 2 mooie schokkers over (geen roest) hart op hart 35 cm...

Komen van de ELR af.

(lijkt verd*&%$# wel een verkoop topic... _O- )

full
 
Laatst bewerkt:
Moge :W

Ik had hier bezoek van ons oudste MF lid zag ik net... :+

Voor de Appie een stickerset laten maken in enkele tinten lichter grijs....

full
 
Kreeg nog wel eens de vraag of dit een Honda was _O-

Setje in (donkere) goudkleur volgt nog... ff kijken wat het beste lijkt... of een combi wellicht..? ben dr nog niet uit ... :N
Startnummers in goud en rest licht grijs oid.... :P

full
 
En... ik heb nog een carbon zit liggen, ga ik meteen even kijken of dat wat is wellicht... :9

Heb iig de stickers dubbel dus ik kan met beide zitjes experimenteren.... :Y

full
 
Er zaten wat beschadigingen op de kon t, vandaag geschuurd met waterproof en gespoten.
full
 
middag je vrij genomen ....

Kont er op en stickers plakken :o

Nummerbordje even opzoeken, dat ben ik kwijt in de puinhopen.... en rondje maken straks.

Batterij had ik al even vol gedruppeld afgelopen weekend... :W

full
 
Zadel moet er ook nog even op of course... zoek ik trouwens een standaard zwarte voor...

iemand?

Dan kan deze blauw / grijze bij de grijze kont blijven als setje (op zolder :+ )

full
 
Ziet er uit als een Kawasaki blok met big-bore kit, snelle nokkenassen, grote kleppen, verkeerd om gemonteerde halve maantjes onder de kleppendeksel, waar de ouwe olie nog in zit.... :? :z :z
 
hmmm ik dacht dat er een 5e cilinder miste gezien de bougie achter op... :? :? :?
 
Nee hoor, das een reservebougie voor als er 1 een pareltje krijgt. Had ik vroeger ook altijd in mn Zundapp last van....
 
Net een of andere oma een rotschop verkocht...

Zeg Chris, hoe staat het eigenlijk met de fiets waar het allemaal mee begonnen is? De GS1000 ? O-)
 
gedemonteerd...... :Z wegens ruimtegebrek en onderdelen verkocht en deels voor andere projecten gebruikt .... :9

basis is een jammie SR ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan