GS 500 E topic deeltje 4

Moeten dames met een gs een foto van zichzelf posten????????

  • jup

    Stemmen: 10 18,2%
  • jazekerrrrr

    Stemmen: 38 69,1%
  • inderdaad

    Stemmen: 2 3,6%
  • helemaal mee eens

    Stemmen: 5 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
De bellypans zijn te koop bij www.mandp.co.uk

Ik als ex-gs eigenaar post hier ook nog maar ff mijn oude motor.

48.jpg


Mods:
- Laser full-system racing uitlaat
- Raptor-stuurkuipje
- Superbike bar-end mirrors
- Skidmarx bellypan
- Achterspatbord ingekort
- Kettingbeschermer aluminium
- BT45 banden met bandenwit
 
blijft zo totdat hij weg gaat en er wat anders komt, wil geen geld uit geven aan een fiets waarvan ik al weet dat hij er over een dik jaartje al weer uit gaat :)

:^

Anderhalf jaar dan.. maar dat is toch zo voorbij (hoop ik :P ).
Niet dat de GS geen leuke motor is, dat zeker niet. Alleen ik mis het vermogen wel
 
Ik ga trouwens volgende week zaterdag kijken naar een suzuki bandit 600.
Sorry voor de vervuiling, maar het is wel een soes hé :]

foto1279774_3.jpg


Motor is zowel optisch als motorisch in een zeer goede staat!

Bwj. 1995
Km.std. 33.500
kleur donker groen metalic

GEEN achterstallig onderhoud!!

Bij 30.000 km (april-2005) grote beurt gehad waarbij de kleppen zijn gesteld alsmede de nokkenasketting. Nieuwe bougies, oliefilter & luchtfilter. Nieuwe achterband en remblokken (zowel voor als achter) en nieuwe rem & voorvork olie. Verder is hij perfect synchrone afgesteld.
Motor heeft altijd zijn beurten gehad en loopt zeer goed.

Dan de extra's t.w.v. € 700,-

CARBON uitlaat (met een pittige streetfighter sound).
CARBON kleine knipperlichten.
ACHTERKANT verhoogd (4 cm.) met speciale raisers. (hierdoor ook een veel betere wegligging)
Streetfigter SUPER-BIKE stuur met bijpassende trillingsdempers.
CARBON F1 spiegels.
CHROME tankpad.
CARBON frame delen.
DUBBELE KOPLAMP (beide lichten branden).
VELGEN in kleur gespoten (speciaal groen).
Achterspatbord ingekort.

Tevens bijgeleverd een ophoog - stallingsbok en uiteraard alle orginele onderdelen.

Motor gaat weg ivm. een nieuwe hobby waardoor ik de plaats in mijn schuur nodig heb.
 
Ok, hier dan de bijbehorende foto van mn post een stukkie hierboven...

463781ue.jpg


Had n btje gezeik met internet enzo...

Even tussendoor...
Krijg ik afgelopen zaterdag een brief van de IB groep, dat ze me de afgelopen maanden te weinig studiefinanciering hadden betaald... lees ik een stukje verder, krijg ik binnenkort gewoon dik €800 op mn rekening.... *D

Denk dat ik maar eens op www.motoronderdelen.nl naar een nieuwe remschijf + sintered blokken ga zoeken...
huidige schijf is n btje versleten '(
Zon Lucas schijf die ook op de foto hierboven staat...("slechts" €199, sintered blokken zijn €36, misschien nog een stalen Lucas remleiding erbij.... ) :9~

@Frant!c: je signature, euhm, CULTUURBARBAAR ;) !!!hehe, je bent de tie-wraps vergeten!!! :N
 
Laatst bewerkt:


thanx :} :}
Ik wist niet of dat dat spul zijn geld waard was!
Heb zelf wel ontvetter staan maar jah werkt goed maar toch niet zo goed!!
ga ik maar eens doen dan he!


En nog een rare vraag since het koud en nat is ruikt mijn motor anders als ie warm loopt! ik dacht eerst dat mijn choke kabel(die ik net vervangen had) tegen et blok aan liep maar dat is et niet.
Hebben meer mensen dit?!?


[me]maus moet ook nodig zijn kettingenset vervangen[/me]
 
thanx :} :}
Ik wist niet of dat dat spul zijn geld waard was!
Heb zelf wel ontvetter staan maar jah werkt goed maar toch niet zo goed!!
ga ik maar eens doen dan he!

En nog een rare vraag since het koud en nat is ruikt mijn motor anders als ie warm loopt! ik dacht eerst dat mijn choke kabel(die ik net vervangen had) tegen et blok aan liep maar dat is et niet.
Hebben meer mensen dit?!?

voor de velgen kun je ook parafinne (lampolie) gebruiken. of diesel. das vaak goedkoper dan velgenreiniger en werkt ook prima.

met dat schtincken; als er vocht op een blok komt en dat verdampt gaat de boel ontzettend meuren. als t goed is zie je ook op je blok allemaal zooi zitten van regenwater enz wat verdampt is (als je een zwart blok heb valt t erg op)
anders zit dr idd wat tegenaan

in de regen schtinckt mijn gs500 ook altijd B|
 
zal me ook nog ff voorstellen met piccie

full


met *D witte velgen *O*

mods:
open luchtfilter
grote zwarte regenflap weg
kleinere knipperlichten
andere veren
andere remschijven
RVS omvlochten remslangen
BT020 banden (niet op de foto)
15T voortandwiel
tankpad

dik 75000 km's op de teller
 
mijn GS heeft inmiddels al bijna 102000km op de klok :} :} hij lekt olie, heeft af en toe kuren maar heb daarstraks nog de 195 op de klok gekregen :}

ik ben best wel tevreden met mijn fietsje, ondanks de problemen(vliegende remblokken enzo :+ )
 
Hallo,

Ik ben Stef, woon in A'dam. En heb een gs500 uit 93 met al weer 75.000 op de teller. Daar 11.000 zelf van gereden. Hoort eigenlijk nog 25kw te zijn maar daar was ik het zo spuugzat van na een jaar dat ik dat setje eruit geramt hebt en jongens; wat een opluchting! heerlijk! Heb wel foto's maar teveel kb en verder geen verstand ervan om die pics te verkleinen qua kb's.

Wel vraagies: Helaas wil mijn gs lang niet meer altijf starten omdat de accu leeg is. Na 10 keer jumpstarten wou ik daar ff wat aan gaan doen, bij de garage zeiden ze als volgt: de stroomverdeler tussen de dynamo en accu moet vervangen worden. Want als je een stroommeter op de accu aansluit dan zie je hoe meer toeren de motor draait hoe hoger de voltage in de accu, terwijl eigenlijk de stroomverdeler de accu gelijkmatig moet opladen. 130 euro. Ik vond het een beetje wazig en dacht de de stroomverdeler tussen de accu en de instrumenten inzat en er gewoon een nieuwe accu in moet. Wie kan mij wijzer maken?

Verder wil ik dat ding ook opknappen. Wat onderdelen naar eigen smaak vervangen, spuiten. Zo ook kwam de mijne met een bagage rek achterop. Kan ik ergens het orgineel handvat van de achterzitting bestellen?
Ook vind ik een kapje/ ruitje over de koplamp erg wijs. Maar heb ze in een motorzaak niet zien hangen, kan je deze ergens bestellen? :]

groet, Stef
 
Hallo,

Ik ben Stef, woon in A'dam. En heb een gs500 uit 93 met al weer 75.000 op de teller. Daar 11.000 zelf van gereden. Hoort eigenlijk nog 25kw te zijn maar daar was ik het zo spuugzat van na een jaar dat ik dat setje eruit geramt hebt en jongens; wat een opluchting! heerlijk! Heb wel foto's maar teveel kb en verder geen verstand ervan om die pics te verkleinen qua kb's.

Wel vraagies: Helaas wil mijn gs lang niet meer altijf starten omdat de accu leeg is. Na 10 keer jumpstarten wou ik daar ff wat aan gaan doen, bij de garage zeiden ze als volgt: de stroomverdeler tussen de dynamo en accu moet vervangen worden. Want als je een stroommeter op de accu aansluit dan zie je hoe meer toeren de motor draait hoe hoger de voltage in de accu, terwijl eigenlijk de stroomverdeler de accu gelijkmatig moet opladen. 130 euro. Ik vond het een beetje wazig en dacht de de stroomverdeler tussen de accu en de instrumenten inzat en er gewoon een nieuwe accu in moet. Wie kan mij wijzer maken?

Verder wil ik dat ding ook opknappen. Wat onderdelen naar eigen smaak vervangen, spuiten. Zo ook kwam de mijne met een bagage rek achterop. Kan ik ergens het orgineel handvat van de achterzitting bestellen?
Ook vind ik een kapje/ ruitje over de koplamp erg wijs. Maar heb ze in een motorzaak niet zien hangen, kan je deze ergens bestellen? :]

groet, Stef


voor die onderdelen zou ik ff op marktplaats.nl of ebay.de kijken, daar is erg veel te vinden en vaak goedkoper dan nieuw.

verder welkom :) , en je bent 1 van de vele die het 25kw setje spuugzat zijn ;)
 
hi speedrock!

ja cker daar woon ik, motor staat inmiddels in de berging mij te koud nu.. en veiligheid voor alles en als je toch een auto hebt met alles erop en eraan waar zou ik dan nog door de kou heen fietsen.


mvg ruben
 
Mijn Gs heeft pas 13.000 op de teller! :} en hij komt uit '91
Verklaring: 2 x van een vrouw geweest ik ben de eerste man die r op rijdt!
Was alleen met mooi weer mee gereden.

Heb zelf nu ongeveer 1200km's gereden en van elke km genoten!
;)

Groeten!
 
Mijn Gs heeft pas 13.000 op de teller! :} en hij komt uit '91
Verklaring: 2 x van een vrouw geweest ik ben de eerste man die r op rijdt!
Was alleen met mooi weer mee gereden.

Heb zelf nu ongeveer 1200km's gereden en van elke km genoten!
;)

Groeten!


113000 zeker ;)

ik vind het altijd erg moeilijk om te geloven dat een meer dan 10 jaar oude motor maar 10/30k op de klok heeft staan...
 
Bright hoe heb jij daar betaald?
moet je daarvoor een speciale pas heben bijvoorbeeld een creditcard want ik heb gewoon een bankpas van de ABN.
:?

Ik heb een kennis in engeland en die heeft ze voor mij besteld. Toen ik de bellypan binnen had heb ik het geld in een envelop naar hem toegestuurd. :X
 
ej krimson, zet mn naam dr ff goed in joh ;) >>> TripleEdged

maar die ruitjes zijn idd wel seksie, alleen moeten ze niet te GROOT zijn... wan dat ziet er dus echt niet uit...
ik wil die van mij eigenlijk ook kleiner hebben...
 
Helaas wil mijn gs lang niet meer altijf starten omdat de accu leeg is, bij de garage zeiden ze als volgt: de stroomverdeler tussen de dynamo en accu moet vervangen worden. Want als je een stroommeter op de accu aansluit dan zie je hoe meer toeren de motor draait hoe hoger de voltage in de accu, terwijl eigenlijk de stroomverdeler de accu gelijkmatig moet opladen. 130 euro. Ik vond het een beetje wazig en dacht de de stroomverdeler tussen de accu en de instrumenten inzat en er gewoon een nieuwe accu in moet. Wie kan mij wijzer maken?

Op marktplaats inderdaad leuke dingen gevonden :9~ maar hier nog geen antwoord op '( Iemand? Ik mis rijden heel snel altijd als t ff niet kan dus wil dat ding maken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan