GS 500 F (2004, volle kuip)

9 aug 2004
161
0
Den Haag
Te koop aangeboden,

Suzuki GS 500 F (aug. 2004)
Netjes 25 KW ook op papier gedaan bij de dealer (Orginele set ook aanwezig)

Zit nog net binnen de garantie
Km. stand = 36296, bij de 36000 grote beurt gehad.

1ste eigenaar, gekocht en onderhouden bij safe z'meer. Elke 6000 een beurt gehad.

full


Omgeving Den Haag (Monster)

Vraagprijs 3500,-

Rede vertrek van mijn prima fiets op 10 aug is mijn 25 kw periode afgelopen wil toch iets snellers
 
Tja kwestie van een bewuste keuze maken. Dit jaar geen vakantie en in de nachtdienst werken.

Dus ik ben niet de enige die zo gek is :P Ik kan je vast vertellen dat je dat niet meer dan 2 jaar achter elkaar volhoudt :N Helemaal niet als je door het jaar heen ook nog een zware studie hebt |( Succes met de verkoop van deze op het oog zeer mooi uitziende gs (m'n kameraad heeft er ook een maar dan een blauwe en wil hem binnenkort ook kwijt)
 
Dus ik ben niet de enige die zo gek is :P Ik kan je vast vertellen dat je dat niet meer dan 2 jaar achter elkaar volhoudt :N Helemaal niet als je door het jaar heen ook nog een zware studie hebt |( Succes met de verkoop van deze op het oog zeer mooi uitziende gs (m'n kameraad heeft er ook een maar dan een blauwe en wil hem binnenkort ook kwijt)

Um dit is nu me 5de jaar dat ik het op deze manier doe, en ja ook met een studie lukt dat, Heb 5 juli me HBO civiele techniek gehaald. Dus het is mogelijk ook voor een periode van langer dan 2 jaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan