aidman
Rookie
Merk: Suzuki
Bouwjaar: 12 - 1994
Conditie: Gebruikt
Type(nummer): gs 500 e
Soort: Naked bike
Kleur: Zwart
Cilinderinhoud: 251 - 500cc
Aantal cilinders: 2-cilinder
Kilometerstand: 30.000-40.000 km
Veelplaatser: Nee
Omschrijving
hierbij verkoop ik mijn gs500e, omdat ik er geen tijd meer voor heb, wegens verbouwingen.
het is een zeer wendbare en pittige 2cilinder, je hebt er veel plezier aan.
het is een ideale (beginners) motor of voor een vrouw (vanwege de lage zit).
de motor wordt verkocht zoals hij er nu bij staat, maar je krijgt er een onderhoud mee bij, er steken van begin de lente 2 nieuwe banden op, nieuwe batterij en nieuwe ketting en nu komen er nog2 nieuwe spiegels op.
het is een motor van '94, maar rijd super zalig en zuinig: 4l/100km, hij heeft 44dzd km's en er kan nog zeker het dubbele bij, hij is ook goedkoop in verzekering weinig kw en een naked. er zijn gebruikssporen, maar dat is normaal voor een motor van dat jaar, vandaar dat er nog nieuwe spiegels opkomen.
ik verkoop de motor apart voor 900€ of met volledig 'richa' combi en handschoenen meebij voor 1200€
de prijs is lichtjes bespreekbaar, maar hou het redelijk aub
je kan me steeds contacteren via mail of op 0479/24.85.68
groeten nick
Bouwjaar: 12 - 1994
Conditie: Gebruikt
Type(nummer): gs 500 e
Soort: Naked bike
Kleur: Zwart
Cilinderinhoud: 251 - 500cc
Aantal cilinders: 2-cilinder
Kilometerstand: 30.000-40.000 km
Veelplaatser: Nee
Omschrijving
hierbij verkoop ik mijn gs500e, omdat ik er geen tijd meer voor heb, wegens verbouwingen.
het is een zeer wendbare en pittige 2cilinder, je hebt er veel plezier aan.
het is een ideale (beginners) motor of voor een vrouw (vanwege de lage zit).
de motor wordt verkocht zoals hij er nu bij staat, maar je krijgt er een onderhoud mee bij, er steken van begin de lente 2 nieuwe banden op, nieuwe batterij en nieuwe ketting en nu komen er nog2 nieuwe spiegels op.
het is een motor van '94, maar rijd super zalig en zuinig: 4l/100km, hij heeft 44dzd km's en er kan nog zeker het dubbele bij, hij is ook goedkoop in verzekering weinig kw en een naked. er zijn gebruikssporen, maar dat is normaal voor een motor van dat jaar, vandaar dat er nog nieuwe spiegels opkomen.
ik verkoop de motor apart voor 900€ of met volledig 'richa' combi en handschoenen meebij voor 1200€
de prijs is lichtjes bespreekbaar, maar hou het redelijk aub
je kan me steeds contacteren via mail of op 0479/24.85.68

groeten nick