gs 500 onderdelen

@marc: prima mail even je adresgegevens en dan stuur ik het zadeltje op. weet niet wat de verzendskosten zijn maar dat hoor je tzt wel.
@uhuh: The beerhunter heeft de leiding onder je neus vandaan gekocht!

groeten paul
 
ow, heb je het dashbord nog. ik had namelijk graag 1 rubbertje waarmee de tellers in het dashbord vastzitten. zou me veel helpen. noem maar een prijsje. (mail maar)
 
achterwiel, achterschijf, tandwiel, cockpit, stalen remleiding, koplamp, frame, zadel en koplampbeugels zijn verkocht.

oa wel nog tank en kappen combi, uitlaat, spiegels,voorwiel, achterveer, inlaatrubbers en andere blokdelen en nog veel meer klein ander grut.

gratis af te halen voorvork. binnenpoten flink krom maar buitenpoten en binnenwerk in orde.

groeten paul
 
de tank en kappen zijn in goede staat. zoals in mijn openingspost te lezen is zitten er alleen wat krasjes op het suzuki teken (dit is een sticker die er dus ook nog af zou kunnen) mail me even met een bod en we komen er wel uit.
groeten paul
 
Ik heb geen idee wat het moet kosten maar goed € 50,00 ex verzend kosten. Voor de Verzend kosten moeten we maar ff kijken wat de tpg vraagt. Kom nammelijk uit Wezep bij Zwolle.
 
Ik heb geen idee wat het moet kosten maar goed € 50,00 ex verzend kosten. Voor de Verzend kosten moeten we maar ff kijken wat de tpg vraagt. Kom nammelijk uit Wezep bij Zwolle.

50 euro vind ik te weinig voor een goede tank + kappen, zat zelf meer te denken aan een prijsje rond de 90 euro. verzenden kan wel duur uitvallen, ik ga dalijk even een achtervelg en een zadel opsturen dan weet ik misschien ongeveer hoeveel het gaat kosten. verder ben ik vanaf morgen ochtend een week in kroatie en kan ik erna pas reageren of iets opsturen.
groeten paul
 
Zal ik dan voor de gulden middenweg gaan? 70 euro en ik kan de combi eventueel vrijdagavond ophalen. Als je dan al terug bent

;)
 
Zou je mij een plezier kunnen doen? Heb hier nog een stalen remleiding van Spiegler liggen voor een GS500, staat echter niet vermeldt of het om de voor of achterleiding gaat. Kun je me vertellen hoe lang die voorleiding ongeveer is? Wel zo handig als ik hem te koop wil aanbieden toch :Y . alvast dank
 
Zou je mij een plezier kunnen doen? Heb hier nog een stalen remleiding van Spiegler liggen voor een GS500, staat echter niet vermeldt of het om de voor of achterleiding gaat. Kun je me vertellen hoe lang die voorleiding ongeveer is? Wel zo handig als ik hem te koop wil aanbieden toch :Y . alvast dank
De originele leiding is ongeveer 73cm
 
Yo, ik heb intresse in de remleiding (als hij er nog is) en de uitlaat. Wat is de conditie van de uitlaat(evt ff een foto posten)? En welke prijs wil je er voor hebben?

Is voor de fiets van mijn meissie *O*

*Uitlaat dus bij deze gereserveerd :Y *

Thanx alvast!
 
heej,
sorry voor late reactie maar ben inderdaad tot ongeveer 10 minuten geleden op vakantie geweest, kroatie is mooi en baal gvd dat ik niet op de motor was, wat een kustwegen :9~
tank en kappen combi is ok voor 70 euro. wel jammer dat ik er vrijdag niet was maar stuur me anders maar even een mailtje wanneer je wel kunt.
de uitlaat heb ik wel nog maar zoals eerder vermeld heeft ie krassen in de chromeplaat. wel weinig roest. de stalenremleiding is van iemand anders die ook in dit topic reageert, ik heb de mijne al verkocht voor mijn vakantie aan the beerhunter.
groeten paul
 
Hey je bent weer terug 8-)

Kan je me misschien een foto mailen van de uitlaat? En een richtprijs incl verzenden?

tigerstrenght at hetemail punt com

Ik zie je mailtje wel verschijnen :]
 
Flap! Ik ben op zoek naar de plaat van de voor-remklauw. Eén van de pennen zit niet meer goed aan mijn bevestigingsplaat. Ik vermoed dat deze vast hoort te zitten. De vraag is: "Heb je deze nog, wil je dit deel los verkopen en wat kost het inclusief verzenden?". En uiteraard of deze pen bij jouw onderdeel nog wel vast zit...

Plaatje van de huidige klauwplaat.

full
 
sorry sorry sorry,
het was zo'n mooi weer dat ik liever aant :] was dan aant internetten.
bij deze het beloofde fotootje van de uitlaat.
full

Op de foto lijkt de roest erger dan dat het is. schade op de demper lijkt weer minder erg. je kunt hem voor een zacht prijsje komen ophalen als je wilt. het is erg oppervlakkige roest dus je kunt hem heel makkelijk weer opfrissen, heb ik ook met mijn eigen uitlaat gedaan terwijl die in een behoorlijk slechtere staat was.

Die remklauw houder heb ik ook nog, volgens mij moeten die pinnen wel enigszins loszitten maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen. verzendskosten zijn meestal voor een pakketje iets van 6,20. iig voor de meeste pakketen onder de 10 kilo. laat maar even weten wat je ervoor overhebt en of je t wil hebben of niet.

groeten paul
 
Grappig dat Oma-plaatje.

Anywee, om ff een oud topic op te rakelen. Ik had hier neergezet dat ik graag de tank met kappen wilde reserveren, maar ik weet dus niet meer of je hem nog hebt.

Maw is de tank er nog? Zo ja, dan moet ik ff kijken wanneer ik in de buurt van Maastricht kan zijn, het blijft een rit van 250 km heen en 250 km terug... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan