gs 500 onderdelen

FT500R

MF veteraan
29 mrt 2006
1.693
449
Den Haag
hoi,
ik heb een gs 500tje staan dat ik zelf gebruikt heb als donor,
het blok heeft een vast gelopen big end cilinder, kop en versnellingsbak zijn goed. De voorvork is krom.
voorvelg is op lakschade na goed. achtervelg heeft een deuk. frame is perfect, kappen en tank zijn ook nog mooi. alle electronica is aanwezig en ook zaken als caburateurs en luchtfilter zijn als nieuw.
het gaat trouwens om een '92er, kenteken is ook aanwezig.

heb je iets nodig. stuur me even een email met het onderdeel en een bod.
groeten paul

paulcrombach (apenpiemel) hotmail . com
 
even een fotootje ter illustratie

full
 
Zijn dat de originele stuurgewichtjes? Zo ja, allebei aanwezig? schade?

greetz, Jazzy
 
deze is niet 25kw op kenteken.

kappen zijn helemaal goed, tank heeft wel paar kleine krasjes op het suzuki stickertje, denk zeg het erbij. voorspatbordje is niet meer te gebruiken. kappen + tank gaan voor wat de gek ervoor geeft. dus mail me maar even als je echt intresse hebt. ik kan dan ook eventueel betere foto's van specifieke onderdelen sturen.

groeten paul
 
de remschijf is nog in perfecte staat, ok beetje vliegroest op het stuk waar niet geremd wordt. de blokken zijn sinthermetaal blokken. zijn dus niet standaard maar remmen ook echt ongelooflijk hard. Ze zijn uiteraard ook wat duurder dan originele. daarnaast zijn ze bijna niet gebruikt.
prijs voor de remschijf en blokjes is ongeveer 80 euro.

voor de kappen + tank 125.

groeten paul
 
de remschijf is nog in perfecte staat, ok beetje vliegroest op het stuk waar niet geremd wordt. de blokken zijn sinthermetaal blokken. zijn dus niet standaard maar remmen ook echt ongelooflijk hard. Ze zijn uiteraard ook wat duurder dan originele. daarnaast zijn ze bijna niet gebruikt.
prijs voor de remschijf en blokjes is ongeveer 80 euro.

voor de kappen + tank 125.

groeten paul

Mailtje gestuurd :Y
 
Cockpitje is nog helemaal goed + evt. linker "handvat-unit" ? (dus waar de knipperschakelaar / overtake enzo zitten)
 
@uhuh: de voorremschijf is nog 4,8mm dik,

@Jazzy: achterschijf is nog 5,9mm is standaard ook een dikkere schijf.

@ 25kw'er: zoals ik in mijn openingspost zei hebben de voor en achtervelg schade. je mag ze dan ook voor 45 euro hebben als je wilt. maar daar moet je dan maar even een emailtje over sturen.

@Yonni: cockpit heeft kleine krasjes maar daar kan ik wel een foto van nemen als je wilt.

@tinusjeuh: het lijkt erop dat alleen de voorremschijf + blokken en wat rubbertjes van de tank tot nu toe weg zijn. maar als je alles wilt hebben moet je even een mailtje sturen, heb nog niets opgestuurd dus hij staat nog helemaal hier.

ohjah er zit trouwens ook een gloedje nieuwe goodridge stalen remleiding op, misschien iemand intresse?

groeten paul
 
@uhuh: de voorremschijf is nog 4,8mm dik,

@Jazzy: achterschijf is nog 5,9mm is standaard ook een dikkere schijf.

@ 25kw'er: zoals ik in mijn openingspost zei hebben de voor en achtervelg schade. je mag ze dan ook voor 45 euro hebben als je wilt. maar daar moet je dan maar even een emailtje over sturen.

@Yonni: cockpit heeft kleine krasjes maar daar kan ik wel een foto van nemen als je wilt.

@tinusjeuh: het lijkt erop dat alleen de voorremschijf + blokken en wat rubbertjes van de tank tot nu toe weg zijn. maar als je alles wilt hebben moet je even een mailtje sturen, heb nog niets opgestuurd dus hij staat nog helemaal hier.

ohjah er zit trouwens ook een gloedje nieuwe goodridge stalen remleiding op, misschien iemand intresse?

groeten paul


mail :)
 
Frame is ook verkocht. alle andere onderdelen nog aanwezig, dus iemand iets nodig van een gs500?

groeten paul
 
zomaar een vraagje...

wat moet je voor de carbs hebben en eventueel voor de inlaatrubbers? (als die nog goed zijn... carbs --> blok)
 
Klinkt misschien erg stom, maar ik heb 1 van de rubbertjes nodig waar de Kappen "inklikken" aan het frame. Je hebt er daar 6 van op je gsje (elke kant 3) volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde.

Ik zou er graag 2 van willen hebben, want mijn kap wiebelt nu zo B|

Dus noem maar een prijs 8-) O-)

Ciaoo
Basta
 
@crosswaus: you've got mail

@the beerhunter: Carbs zijn wel te koop, inlaatrubbers hou ik zelf omdat het de 25kw rubbers zijn van mn andere gsje. dus doe maar een bodje op de carbs

@Mrbasta: je raad het nooit maar die rubbertjes heb ik al verkocht en vandaag op de post gedaan, ik kan je wel eventueel het email adres geven van de kerel die ze gekocht heeft?

groeten paul
 
Terug
Bovenaan Onderaan