UnlimitedSPD
Die hard MF'er
- 7 jan 2006
- 464
- 3
Ik heb gister mijn eerste 300km gereden met mijn GS500 uit 91, bevalt echt super heerlijk geluidje met die open laser demper.
Alleen nu reed ik gister een heel stuk snelweg en op een gegeven moment begon ie in te houden, het voelde alsof de bezinekraan dicht werd gedraaid. Gas geven ging niet meer en toen ik de koppeling inkneep sloeg ie meteen af. Toen ben ik naar de vluchtstrook gegaan en ik moest m daar een tijdje af laten koelen voordat ik m weer kon starten.
Nu heb ik mijn bougies er gister ff uitgehaald en die zijn helemaal wit, bij een tweetakt weet ik dat ie dan te arm staat afgesteld, maar is dit bij een viertakt ook het geval?
Ik zat al te denken misschien dat ie met hogere snelheden op de snelweg op een gegeve moment gewoon te weinig bezine krijgt, vandaar dat ie gaat inhouden.
Weet iemand hier iets meer van en ook hoe ik het op kan lossen? Kheb eink niet zoveel zin om weer met sproeiers in de weer te gaan totdat ik n ons weeg, net als in mijn brommertijdperk, t schijnt ook dat ie met andere sproeiers geen 25kw meer is??
Alleen nu reed ik gister een heel stuk snelweg en op een gegeven moment begon ie in te houden, het voelde alsof de bezinekraan dicht werd gedraaid. Gas geven ging niet meer en toen ik de koppeling inkneep sloeg ie meteen af. Toen ben ik naar de vluchtstrook gegaan en ik moest m daar een tijdje af laten koelen voordat ik m weer kon starten.
Nu heb ik mijn bougies er gister ff uitgehaald en die zijn helemaal wit, bij een tweetakt weet ik dat ie dan te arm staat afgesteld, maar is dit bij een viertakt ook het geval?
Ik zat al te denken misschien dat ie met hogere snelheden op de snelweg op een gegeve moment gewoon te weinig bezine krijgt, vandaar dat ie gaat inhouden.
Weet iemand hier iets meer van en ook hoe ik het op kan lossen? Kheb eink niet zoveel zin om weer met sproeiers in de weer te gaan totdat ik n ons weeg, net als in mijn brommertijdperk, t schijnt ook dat ie met andere sproeiers geen 25kw meer is??