GS 500 Topic Deeltje 10 "Het mijlpaaltje"

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ ThaGaruda Wijs ding man!

Wat voor stuurkuipjes/schermpjes hebben jullie allemaal? Ik ben er nu zelf een aant fabriceren maar wil graag wat referentiemateriaal! Fotos??????????????????
 
@ ThaGaruda Wijs ding man!

Wat voor stuurkuipjes/schermpjes hebben jullie allemaal? Ik ben er nu zelf een aant fabriceren maar wil graag wat referentiemateriaal! Fotos??????????????????
Zelf fabriceren? De duurste in carbon-look kost bij louis.de €59,95, gewoon donker of doorzichtig zijn nog goedkoper. Lijkt me sterk dat je er met zelf-fabricage in de buurt van kan komen, voor dat geld zou ik iig de moeite niet nemen.

Maar als je er anders overdenkt en toch graag door wil gaan, op mijn motorstek zijn wat foto's te vinden :)
 
Zelf fabriceren? De duurste in carbon-look kost bij louis.de €59,95, gewoon donker of doorzichtig zijn nog goedkoper. Lijkt me sterk dat je er met zelf-fabricage in de buurt van kan komen, voor dat geld zou ik iig de moeite niet nemen.

Maar als je er anders overdenkt en toch graag door wil gaan, op mijn motorstek zijn wat foto's te vinden :)

Dan heb je natuurlijk wel one of a kind! :P En andere reden is dat ik alle (goedkopere) kuipjes/schermpjes minder mooi vind. Te rond.

En had nog hars en plamuur liggen van oud gti projectje, dus alleen matje van 14,- voor 1m2 en busje lak
 
Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe aanwinst }) :9~ :] *O*
[http://www.dr-z400.nl/kleurschemas/drz400sm/2005_DRZ400SM_b.jpg (afbeelding)]

GS wordt in de loop der tijd verkocht...
Geen klaverblad Gorinchem meer voor jou dus?
Op een rotonde heb je met zo'n SM veel meer fun :Y

Heb je een zwarte gekocht? Persoonlijk vind ik de gele mooier, zijn toch de oorspronkelijke Suzuki cross-kleuren (SM is natuurlijk afgeleid van de cross) :)
 
Geen klaverblad Gorinchem meer voor jou dus?
Op een rotonde heb je met zo'n SM veel meer fun :Y

Heb je een zwarte gekocht? Persoonlijk vind ik de gele mooier, zijn toch de oorspronkelijke Suzuki cross-kleuren (SM is natuurlijk afgeleid van de cross) :)

Hehe tuurlijk nog wel klaverblad.. met een supermoto kan je nog platter.. moet alleen weer wennen aan de feeling... De gele vond ik juist spuuglelijk :P .. Zwart is perfect })
SM = Supermoto, niets cross aan :+
 
Tijd voor nieuw topic? (Heropening...) :+

@ ThaGaruda: Wat een verschrikkelijk tof ding...
Ik ben zelf ook beetje aan het rond neuzen voor na de GS...Of dikke vette twin alla VTR/RSV/TL of een SM wat dat lijkt me ook onwijs cool!!

Beetje oefenen en je klapt een wheely door de hele straat heen, stopt hem met een stoppie en al slidend de bochten door!! _O-
 
Tijd voor nieuw topic? (Heropening...) :+

@ ThaGaruda: Wat een verschrikkelijk tof ding...
Ik ben zelf ook beetje aan het rond neuzen voor na de GS...Of dikke vette twin alla VTR/RSV/TL of een SM wat dat lijkt me ook onwijs cool!!

Beetje oefenen en je klapt een wheely door de hele straat heen, stopt hem met een stoppie en al slidend de bochten door!! _O-
en DAAROM heb ik dus geen SM :+
 
Die foto's van die z zien er idd vet uit. Zou idd niet handig zijn als jij om een sm gaat karren.

Wordt tijd voor een nieuw topic?!?
 
ik bedoel maar ;) met de ZX9R ook al een keer 170 opt achterwiel gereden :X

tja, dat heb je toch met die supersport dingen. Soms komt ie idd bij bruut optrekken van ze 1 naar ze 2 ineens omhoog zetten :] . Heb je op de gs niet echt last van

(let niet op het niet gs gelul, doe het alleen om het vol te krijgen natuurlijk 8-) )
 
tja, dat heb je toch met die supersport dingen. Soms komt ie idd bij bruut optrekken van ze 1 naar ze 2 ineens omhoog zetten :] . Heb je op de gs niet echt last van

(let niet op het niet gs gelul, doe het alleen om het vol te krijgen natuurlijk 8-) )
mwah, zat een hobbeltje in de weg en ik deed t erom om em opt gas omhoog te krijgen in z'n 2 ;)
dan zie je ineens alleen je teller nog maar, die dan op 170/180 staat :')
 
haha, maat van me had er ook één, verkocht toen er nog garantie was want hij stond meer in de garage dan dat hij er mee kon rijde (reed hem ook niet warm volgens mij en vaak int rood, is zo'n ding toch gevoelig aan me dunkt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan