GS 500 Topic Deeltje 10 "Het mijlpaaltje"

Status
Niet open voor verdere reacties.
2500 *O*
haha, maat van me had er ook één, verkocht toen er nog garantie was want hij stond meer in de garage dan dat hij er mee kon rijde (reed hem ook niet warm volgens mij en vaak int rood, is zo'n ding toch gevoelig aan me dunkt)
zolang je em goed warm rijdt kan er weinig geks mee gebeuren...
 
haha, maat van me had er ook één, verkocht toen er nog garantie was want hij stond meer in de garage dan dat hij er mee kon rijde (reed hem ook niet warm volgens mij en vaak int rood, is zo'n ding toch gevoelig aan me dunkt)

Tja een burnout maken terwijl je nog aan het inrijden bent werkt ook niet goed he. Heb er ervaring mee zeg maar. (gelukkig hebben we de foto's nog)
 
ik niet, ik heb geen gs en niemand wil me nog als TS :+ (ik hield het maar half bij)
maar als ik iets vroeg om te doen voor de op, deed niemand het, vandaar :P
 
Laatst bewerkt:
Nou , ik ben idd aan het werken & rijden })

Je moet profiteren van het mooie weer,
maar met slecht weer rijdt ik ook hoor.. :]

Wil ook wel weer rijden maar mijn dynamo en spanning regelaar zijn vorige week weer in rook op gegaan. Kan wel rijden maar dan moet ik ff mijn accu opladen en een reserve accu menemen :P
 
Wil ook wel weer rijden maar mijn dynamo en spanning regelaar zijn vorige week weer in rook op gegaan. Kan wel rijden maar dan moet ik ff mijn accu opladen en een reserve accu menemen :P
ik kan ook wel rijden, maar hij loopt niet echt lekker -O- kan dus niet meer dan halfgas rijden :P
vant weekend es kijken of ik dat op kan lossen :)
 
[...]

ik kan ook wel rijden, maar hij loopt niet echt lekker -O- kan dus niet meer dan halfgas rijden :P
vant weekend es kijken of ik dat op kan lossen :)

&

Wil ook wel weer rijden maar mijn dynamo en spanning regelaar zijn vorige week weer in rook op gegaan. Kan wel rijden maar dan moet ik ff mijn accu opladen en een reserve accu menemen Fireblade 929RR

Dat krijg je ervan hé , als je geen GS meer hebt.......,
Die blijven rijden _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan