GS 500 Topic Deeltje 10 "Het mijlpaaltje"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwart frame is idd wel mooi

2gtdqpg.jpg


:+
Zit op de foto wel nogal wat stof op...
 
Heey we zijn weer verhuisd zie ik!!! Enn ik zie ook dat mijn naam niet bij gs500 bezitters staat, maar ben er toch echt een hoor :P Was vandaag een mooie dagje om even lekker te toeren zeg! misschien dat ik zo weer ff de weg opga :D
 
zwart is ook mooi, heb k wel ff overna gedacht. Alleen doet de kleur op de foto de motor geen recht. Ik zal de volgende foto niet om kwart over 4 in de middage maken. kijken of het dan wat beter is.
 
zal binnen kort hier ook foto plaatsen van mij in het pak en de gs als ie vande operatie tafel af is.
Ben nu kleppen aan het stellen en voor vork keeringen aan het vervangen.

Oja en poetsen, lijkt nu zwart maar was toch echt paars toen ik heb kocht.
 
Mooi spul.

Tja, mijn brommertje is nog in redelijke conditie. Die enkele roestplek van mijn GS-je kan ik nog prima camoufleren met een likje hammerite van de juiste kleur.
Dat rood met zwart staat hem goed. Het komt wel wat agressief over, maar dat kan het brommertje wel hebben. Ik ben benieuw naar het all-black concept.

Wat voor verf hebben jullie gebruikt voor het frame? Poedercoaten, primer/laklaag of een laagje hammerite?
 
Mooi spul.

Tja, mijn brommertje is nog in redelijke conditie. Die enkele roestplek van mijn GS-je kan ik nog prima camoufleren met een likje hammerite van de juiste kleur.
Dat rood met zwart staat hem goed. Het komt wel wat agressief over, maar dat kan het brommertje wel hebben. Ik ben benieuw naar het all-black concept.

Wat voor verf hebben jullie gebruikt voor het frame? Poedercoaten, primer/laklaag of een laagje hammerite?
weet jij toevallig welke kleur hammerite met het frame overeen komt? kan ik wat roest wegpoetsen en beschermen :)
 
Ik heb mijn frame laten poedercoaten!
Zo duur is het niet, en geeft naar mijn mening toch het mooiste resultaat!
ik wil em netjes hebben voor strakjes de verkoop ;)

en als ducatifreak em overneemt, ga ik de moeite niet nemen om em te poedercoaten, hij wil em toch ander kleurtje geven :P
 
120/130 op een klaverblad en dan de uitlaat aan de grond, die het achterwiel optilt, is nooit grappig

Daarom moet een uitlaat ook onder het blok zitten en niet naast het wiel O-)

Ik heb hetzelfde gehad met m'n CBtje, maar dat was op de rondweg om een woonwijk, dus ging wel wat zachter als 120/130...
 
Laatst bewerkt:
Daarom moet een uitlaat ook onder het blok zitten en niet naast het wiel O-)

Ik heb hetzelfde gehad met m'n CBtje, maar dat was op de rondweg om een woonwijk, dus ging wel wat zachter als 120/130...
:N daarom moet je niet gewoon doorrijden als je de stepjes al weggesleten hebt ;)
je moet gewoon gelijk nieuwe stepjes kopen :+
(en je rijstijl aanpassen :X)
 
Heeft iemand hier enig idee waar ik een bugspoiler weg kan halen.

Alvast bedankt want ik zoek nog een bugspoiler.

Ze noemen het ook wel eens onderkuip puntbak bellypan.

*O*
 
voorbeeld ;)
a79445f45018284db64150bc2b64a448


hier zie je duidelijk dat mijn hoofd en bovenlichaam nog boven de motor zit...

als ik dat verbeter en er dus nog meer naast ga hangen, maar dan met mijn lichaam, dan kan ik nog veel harder *O*

(en geen "zware" fiets meer kopen, 600cc's hebben meer grondspeling :P)
 
Hehehehe allemaal scheurneuzen hier :P maar 600 is wel vet, maar die sound van een snelle duizend jongen, is wel heel vetjes :D (gsx-r 1000 bijv.)
 
Hehehehe allemaal scheurneuzen hier :P maar 600 is wel vet, maar die sound van een snelle duizend jongen, is wel heel vetjes :D (gsx-r 1000 bijv.)
moet je een goede demper kopen ;) trust me, met een fatsoenlijke demper klink je net zo bruut met een 600 als met een 1000...
 
zo, dat gaat wel heel snel met dat nieuwe topic.

Zal ik maar meteen twee plaatjes posten voor in de OP zoals ie er nu bijstaat he ;)

18112007144ws8.jpg


18112007147re2.jpg


P.S. als hij af is, zal ik zorgen voor nieuwe foto's in de OP :P
 
Laatst bewerkt:
Hmm, de GS wil niet echt lekker lopen :N en het is zulk mooi weer...

De motor loopt steeds afwisselen laagtoerig (tegen afslaan aan), en net als het lijkt dat ie uitslaat loopt het toerental fors op tot 2000+. Als ik aan de choke zit slaat ie af, zit ik aan het gas slaat ie nog eerder af. Eerst geprobeert met nieuwe bougies, daarna met de oude, de nieuwe bougies waren niet vet maar grijs uitgeslagen. Dus ik denk dat het toch ergens aan de benzinetoevoer ligt. De motor heeft al wel even in de vrij, goed op het gas gereageert.

De slang onderaan de carburateurs is toch dé toevoer slang :?, kan het kwaad dat deze eerst omlaag loopt? Volgens mij kan het namelijk niet anders met het luchtfilter.
 
Hmm, de GS wil niet echt lekker lopen :N en het is zulk mooi weer...

De motor loopt steeds afwisselen laagtoerig (tegen afslaan aan), en net als het lijkt dat ie uitslaat loopt het toerental fors op tot 2000+. Als ik aan de choke zit slaat ie af, zit ik aan het gas slaat ie nog eerder af. Eerst geprobeert met nieuwe bougies, daarna met de oude, de nieuwe bougies waren niet vet maar grijs uitgeslagen. Dus ik denk dat het toch ergens aan de benzinetoevoer ligt. De motor heeft al wel even in de vrij, goed op het gas gereageert.

De slang onderaan de carburateurs is toch dé toevoer slang :?, kan het kwaad dat deze eerst omlaag loopt? Volgens mij kan het namelijk niet anders met het luchtfilter.


Benzine toevoer slang zit vast aan een draaibaar aansluitstuk.
Deze bevind zicht tussen de twee vlotterkamers van de carbs.

Tip:
Controleer eerst eens de benzine doorvoer of die nog werkt.
Misschien ff op PRI zette en kijken of er benzine stroomt door de benzine filter(als die er nog op zit)

of benzine filter vuil?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan