Gs 500 vraagje

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Hallo, ik heb laatst een GS 500 gekocht in duitsland de vraag is aleen, hoe krijg ik hem naar nederland. Nou we gaan dus een bus huren, ik zou aleen echt de afmetingen van de GS 500 niet weten. En ik heb op internet gezocht en kan deze ook niet ergens duidelijk vinden. Het gaat om het 1990 model.

Bild2.JPG

Bild1.JPG


Ik heb trouwens mazzel ik belde vandaag en ik mag volgende week dinsdag al op keuring komen :]
 
ik dacht aan een renault kangoo of een mercedes Vito. prijs verschil tussen die 2 is aleen enorm. dus iok wil hem graag in de kangoo proppen die heeft een laadruimte van 1,60 bij 1,40 en hij is hoog genoeg
 
nou heb ik geen flauw idee hoe groot een GS500 is maar ik kwam laatst een Renault Kangoo tegen met een Bimota achterin (schuin erin gezet, spiegels inklappen) maar ik denk dat een GS500 dan ook wel past.

just my €0.02
 
Den bosch :) ik ben echt zo blij als een kind. *D
[edit]:
Reken op minimaal 2 meter lengte en de maximale hoogte iets van 115cm.
met het voorwiel eruit gaat er misschien 15 á 20 cm af (wel voorspatbord demonteren dan.)
[/edit]
Leuk dat het toch een GS500 is geworden, leuke prijs trouwens.
Jammer dat de Kawa te duur werd voor je.
Ik heb voor mijn vrouw dezelfde kleur (dus ook bouwjaar) en ook ongeveer die km stand. Kostte mij particulier 1500 Euro, dus heb je een leuke prijs betaald.
Was wel een challenger uitvoering, maar eerst naked gemaakt met gewoon stuur en koplamp zoals ongeveer het 2002 model van de GS500.
Binnenkort gaat de kuip er misschien weer op.
Let op je chokekabel en kijk ook of de remmen (zuigers) niet vast staan.
Voor de rest veel :] ermee.
 
Laatst bewerkt:
heb er al mee gereden ding rijd toppie remt goed op de motor remt uberhaupt ook gewoon goed en choke doet het ook prima.
 
Ik heb vandaag mijn 1 dagskenteken binnen gekregen, daar staan de maten voor een kentekenplaat op, 1 probleem aleen die zijn voor een auto, heeft iemand de afmetingen vaneen motor plaat en mischien zelfs de grootte van de letters op de plaat ?
 
Ik heb vandaag mijn 1 dagskenteken binnen gekregen, daar staan de maten voor een kentekenplaat op, 1 probleem aleen die zijn voor een auto, heeft iemand de afmetingen vaneen motor plaat en mischien zelfs de grootte van de letters op de plaat ?
21 x 14 cm is de plaat (b x h)
M is ongeveer 5 cm breed en de letters ongeveer 5,5 cm hoog
bovenaan in het midden meestal 2 letters
op 2e regel 2x 2 letters of cijfers dus bv
mb
aa - 01
 
Den bosch :) ik ben echt zo blij als een kind. *D
Sjongejonge, dat kan ik me voorstellen. Ik ben daar dinsdag de 20e ook, om 14:40 mag ik. Zie je daar misschien :+

Voor die kentekenplaat, check je andere post, doe een beroep op Bartman, of zeg het me, dan mail ik morgen een word documentje op juiste afmetingen, met NL logo :P
 
Tja ik moet om 8 uur dus ik ga je waarschijnlijk niet tegenkomen. Ook heb ik mijn eigen ketekenplaatje al in elkjaar gezet in fotoshop dus ik ben ready to go :)
 
Tja ik moet om 8 uur dus ik ga je waarschijnlijk niet tegenkomen. Ook heb ik mijn eigen ketekenplaatje al in elkjaar gezet in fotoshop dus ik ben ready to go :)
Het is echt niet normaal, je hebt waarschijnlijk de mazzel dat iemand afgezegd heeft. Ik heb 4 weken geleden gebeld en ben dan nog bijna 7 uur later dan jou aan de beurt '(

Suc6 anyway :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan