gs 550 start niet

Billiebob1

Rookie
25 aug 2011
4
0
Assen
Ik heb een vraag over mijn oude gs 550 hij wil niet starten ook niet met de shoke erbij heb vlotter kamers leeg gehaald omdat hij verzopen was maar wil nou niet meer starten.
Alles weer terug geplaatst zo als het hoort iemand een suggestie?
 
Ik heb een vraag over mijn oude gs 550 hij wil niet starten ook niet met de shoke erbij heb vlotter kamers leeg gehaald omdat hij verzopen was maar wil nou niet meer starten.
Alles weer terug geplaatst zo als het hoort iemand een suggestie?

En welkom op MF. Leuk dat je je even voorstelt.

Je GS wil niet starten. Misschien kun je er iets meer over vertellen.
Staat de motor lang stil? Vonken de bougies wel? Draait de startmotor goed rond of gebruik je de kickstarter? Vlotterkamers leeghalen omdat ie verzopen is? Je vlotterkamers hebben niks met verzuipen te maken, hoor. Bij een verzopen motor is het vooral zaak je bougies weer droog te krijgen.
Doorgeslagen bougies? Bobine kapot? Krijgt ie wel benzine? Dodemansknop?
En zo zijn er nog wel een aantal mogelijke oorzaken te noemen. Zonder wat meer info is het erg lastig om je goed te helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag over mijn oude gs 550 hij wil niet starten ook niet met de shoke erbij heb vlotter kamers leeg gehaald omdat hij verzopen was maar wil nou niet meer starten.
Alles weer terug geplaatst zo als het hoort iemand een suggestie?


Motor heeft lang stil gestaan startmotor deed het niet is nieuwe opgekomen maar bij het verwijderen heeft schoonvader in het midden van het blok het t-stuk verwijderdt een zonder er bij na te denken bij het inzetten van de nieuwe startmotor de motor laten draaien dus misschien dat het daar mee te maken heeft dat hij nu niet wil starten
 
Terug
Bovenaan Onderaan