Van mijn Gs750, een jaar geleden nieuwe klepgeleiders in kop, is het vermogen niet meer daar.
Wanneer ik weg trek heb ik het gevoel een scooter te rijden. Op de snelweg kwam ik eerst 160km + , maar nu komt hij tot 120 er trekt langzaam door naar 130.
Er is nu totaal 6115,8 km gereden na de revisie.
Compressie: 12.5 | 11,5 | 12,0 | 12,0 , alle uitlaten rond de 80 graden.
- Er zit een gerepareerde CDI op , ja het ding is digitaal gemaakt.
- 6777,1 km geleden zijn (26-9-2015) is het luchtfilter vervangen en CARBS ultrasoon gereinigd .
- Bij de revisie zijn Zuigerveren vervangen en flexhoon toegepast (MRV)
- De flexhoon is nogal wat heftig voor mijn gevoel uitgevoerd, waar door cilinder passing niet meer optimaal is. (Er bleek een flinke stootrand te zijn.)
Heb laatst tot mijn spijt wel 2 keer E95 getankt.
Machine loopt onrustig stationair, ratelt stationair ( verdenking distr kett)
Waar zou ik het moeten zoeken?
Wanneer ik weg trek heb ik het gevoel een scooter te rijden. Op de snelweg kwam ik eerst 160km + , maar nu komt hij tot 120 er trekt langzaam door naar 130.
Er is nu totaal 6115,8 km gereden na de revisie.
Compressie: 12.5 | 11,5 | 12,0 | 12,0 , alle uitlaten rond de 80 graden.
- Er zit een gerepareerde CDI op , ja het ding is digitaal gemaakt.
- 6777,1 km geleden zijn (26-9-2015) is het luchtfilter vervangen en CARBS ultrasoon gereinigd .
- Bij de revisie zijn Zuigerveren vervangen en flexhoon toegepast (MRV)
- De flexhoon is nogal wat heftig voor mijn gevoel uitgevoerd, waar door cilinder passing niet meer optimaal is. (Er bleek een flinke stootrand te zijn.)
Heb laatst tot mijn spijt wel 2 keer E95 getankt.
Machine loopt onrustig stationair, ratelt stationair ( verdenking distr kett)
Waar zou ik het moeten zoeken?