GS met 80000km?

edenarene

Rookie
22 aug 2008
1
0
BMW R1200 GS van 2004 met 80.000 km www.divmo.nl Is dat een verstandige keuze? Ze moeten natuurlijk nog veel meer kunnen maar in de eerste instantie doet het je wel denken .....Beter doorsparen en 1-tje met 30000 kopen of nu al rijden? Het is zo moeilijk om langer te wachten. Goed is goed toch?

Ben benieuwd of er anderen zijn met veel KM ervaringen

Ed
 
Laatst bewerkt:
BMW R1200 GS van 2004 met 80.000 km www.divmo.nl Is dat een verstandige keuze? Ze moeten natuurlijk nog veel meer kunnen maar in de eerste instantie doet het je wel denken .....Beter doorsparen en 1-tje met 30000 kopen of nu al rijden? Het is zo moeilijk om langer te wachten. Goed is goed toch?

Ben benieuwd of er anderen zijn met veel KM ervaringen

Ed

Ik vind hem een beetje aan de prijzige kant.... als ik even snuffel op motoroccasion dan zie ik zo een exemplaar met het zelfde bouwjaar, 300 euro duurder maar wel 30.000 km minder. Tja.....

extra opties.. van het boonstra groningen exemplaar
Uitgerust met ABS, verwarmbare handvatten, kofferdragers, witte knipperlichten, handkappen en zijkappen van carbon, cilinderbeschermbeugels en een sportdemper van Laser van Carbon. Zijkappen zijn in kleur van de motor gespoten.


het exemplaar dat jij in gedachten had heeft deze opties....
Cilinderbeschermers, Handkappen, Handvatverwarming, Spaakwielen, Topkofferrek, Tripmeter, Witte Knipperlichten



by the way... welkom! :W
 
Dat is leuk, je anoniem aanmelden voor deze opmerking. Als je echt commentaar op de zaak hebt, kom dan met voorbeelden en je eigen verhaal ipv op een zaak zitten spuien zonder goede argumenten. Wie zegt dat je niet bij MC rijen werkt en je hun klanten wilt besparen? Of om een andere duistere reden?

:r

Ik zie net dat je in 30+ topics hebt gepost. Ik zeg bannen die vent! :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan