gs topic najaarsrit

Dag Dirk ,

Ik heb reeds antwoord gehad van het hotel.
Ze hebben géén garage of overdekte stalling.
Ik zou de motor midden tussen de fietsen achter het gebouw aan een reling moeten ketenen... en daar heb ik geen zin in, omwille van de kans op krassen
Ik zoek dus een andere slaapplaats in de buurt van Ouderkerk ad Amstel.
Ik zend je alleszins nog mijn tel.nr per PB.
 
Ook die routes eens naar mij mailen zoals gevraagd via email?

Of ben je zo boos op Ziggo dat je zelfs je mail niet meer nakijkt...

(Ik word tegenwoordig echt genegeerd. Omdat ik nu een RS rij?)


Tjonge...worden we ongeduldig als pensionada ????

Ik heb het weekend gewerkt hoor e
n kan nu lekker 8 dagen mails bekijken en antwoorden......:):):)
 
Hahaaaa ten Cats wat ben je erg...

Ik zal je wat uitleggen

Mensen die werken van ma-vr en altijd za en zo vrij zijn noemen die za-zo hun weekend...

Mensen die alle dagen in de week werken noemen hun reeks vrije dagen hun weekend...bv dinsdag en woensdag...

Maar deze weekenden kunnen ook wel 3 dagen zijn..of langer.. eigenlijk gewoon jargon

Mijn vrije weekend begon vandaag en duurt tot volgende week dinsdag.....
 
Ik zou beginnen met het eerst uitleggen wat dan überhaupt "werk" is......


Moet iets van vroeger zijn? Toch?
 
Laatst bewerkt:
Recreëren in blauw is net zoiets als werk, dus niet zeuren. Ik vraag me alleen af waarom ik een weekend van 8 dagen vakantie noem terwijl het blijkbaar gewoon een weekend is. :?
 
Recreëren in blauw is net zoiets als werk, dus niet zeuren. Ik vraag me alleen af waarom ik een weekend van 8 dagen vakantie noem terwijl het blijkbaar gewoon een weekend is. :?


Voor mij is het weekend...ik werk immers nog maar 3 dgn per week...gemiddeld dan....
 
Me too.....oh nee dat is wat anders....

Slijk heeft zijn hotel geregeld en ik een veilige parkeerplaats voor zijn rijstkoker.
Aangezien hij 48 tot 48 u van tevoren nog het hotel kan annuleren, wil ik op 10 oktober aangeven - in dit topic- of de rit een go of no go wordt.
Dat heeft dan weer te maken met de weersverwachtingen........
 
Denk dat je gelijk hebt. Nu is het startpunt wel af te leiden uit de route, De Oude Smidse in Ouderkerk, maar een tijdstip zou idd wel handig zijn.
 
Om 0900uur-0915 uur verzamelen bij de Oude Smidse lijkt mij een mooi plan.
Vertrek zal dan wel iets van 0930 uur worden.
Zoals gezegd op 10 oktober laat ik hier weten of de rit definitief doorgaat. Kwestie van de weersomstandigheden. Zodoende zou Marc in dat geval nog op tijd zijn hotel kunnen afzeggen.
 
Tien uur klinkt al beter. Het blijft wel mijn vrije weekend natuurlijk en het moet niet op werk gaan lijken. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan