gs topic najaarsrit

Het was een beetje een Déja vu want met het etentje gebeurde vrijwel hetzelfde. We zijn nu aan het kijken of wij de 13e oktober toch voor ons mogelijk kunnen maken.

Zo zijn wij. :P
 
Laatst bewerkt:
En WIJ zijn zelfs bereid om te vernikkelen van de kou in die gotvergeten herfstmaand oktober om Detox en Co. ter wille te zijn (let wel : als jullie, na een klamme herfstrit, 10 minuten later met de kat op schoot weer lekker voor de kachel zitten, kunnen Nana en ik nog een kleine 200 km naar de haardstee toe bibber-rijden, dàt hebben wij ervoor over, ja...zeurpiet) ;)
 
Laatst bewerkt:
Om niemand ongerust te maken......

Vertrekplaats is Ouderkerk aan de Amstel....
Eindpunt weet ik nog niet maar ik denk ergens centraal in nl...
 
Bepaald café-tje in gedachten met uitkijk op de amstel?


full
 
Ten Cats....Jouw foto is NIET Ouderkerk ad Amstel.........maar Uithoorn...

Mijn voorlopige plan is vanaf Ouderkerk door de polder ri Abcoude...vervolgens het Gein naar Driemond en via de overkant weer terug, Wederom de polder in, via de Ronde Hoep uiteindelijk naar Uithoorn. Daar op het bewuste terras ( veel ruimte binnen en buiten en voldoende plek voor de motoren) de koffie en ( volgens Tox) heerlijke appelgebak te nuttigen...Daarna een stukje Amstel op een neer om vervolgens via De Hoef naar het Woerdense Verlaat te rijden en dan de Meije op richting Bodegravan. Daarvandaan heb ik meedere opties in gedachten.. maar wellicht richting de Linge en Schoonhoven. Daar happen en daarna via de Lekdijk richting Vianen.

Alles beetje centraal in NL. Weinig bbk en verkeerslichten en veel bochten......

Als ik de route in track heb gemaakt, laat ik het weten. Die mail ik wel rond....

Voorlopig ga ik mij eerst storten op routes voor de Eifel..Binnenkort met groep collega's die kant op... ( en 2 weken daarna weer HAAAAAA ik begin al op Ten Cats te lijken... :} )
 
Ten Cats....Jouw foto is NIET Ouderkerk ad Amstel.........maar Uithoorn...

Oké, ook goed. Het blijft een favoriete stek.


Voorlopig ga ik mij eerst storten op routes voor de Eifel..Binnenkort met groep collega's die kant op... ( en 2 weken daarna weer HAAAAAA ik begin al op Ten Cats te lijken... :} )

Echt niet, moet je eerst even wat krimpen.
 
Beide data moet ik in principe werken. Hoe eerder ik weet welke datum het wordt, hoe eerder ik vrij kan vragen.

Maar dan moet ik wel zeker weten dat de datum niet naderhand alsnog gewijzigd gaat worden, zoals gebeurde bij het etentje... Ik kan een toegewezen verlof/vakantiedag niet zomaar weer teruggeven, helaas...
 
13 oktober
1. Dirk en Shirley
2. Chris en Anita
3. Petra en (ovb) Rob
4. Marc en Nana
5. Erwin
6. Motorduiveltje
7. Erik & Janneke


Jawel
 
Beide data moet ik in principe werken. Hoe eerder ik weet welke datum het wordt, hoe eerder ik vrij kan vragen.

Maar dan moet ik wel zeker weten dat de datum niet naderhand alsnog gewijzigd gaat worden, zoals gebeurde bij het etentje... Ik kan een toegewezen verlof/vakantiedag niet zomaar weer teruggeven, helaas...
Je kan ook gewoon vergeten dat er een etentje in je agenda stond. _O-
 
Was het maar waar...dan kon ik mij beroepen op altzheimer light.....

Nee moet echt werken...een.avonddienst
zelfs.....alweer 2 jr niet mn voorkeur......leve de uitval door vakantie,ziekte,demotivatie, ptss,cao gedoe.....
 
Brasschaat naar Ouderkerk a/d Amstel = 150 km
Vianen naar Brasschaat = 100 km
Rit zelf = ? Km

Moet te behappen zijn op 1 dag.

Hotelletje voor de Belgen zit er niet in, want zondagochtend roept de kiesPLICHT (jep, in B moét je gaan stemmen op dat stelletje steeds op andere vetvingerende postjes weerkerende onbenullen ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan