gs topic najaarsrit

Routes zijn gemaakt.

Ik hoor graag welke route de voorkeur geniet.
geef slechts 2 keuzes op in volgorde van prioriteit.

2 weken van tevoren laat ik weten welke route het wordt. Ook het tijdstip van verzamelen.



route 1:
vertrek vanuit Ouderkerk ad Amstel en eindigt in Wijk bij Duurstede lentgte [pm 165 km)

Route 2:
Vertrekt Maarsbergen en eindigt ten oosten van Leusden. lengte plm 130 km

Route 3:
Vertrekt bij Barneveld en eindigt bij Stroe. lengte plm 150 km


Degenen die de routes willen ontvangen (opgemaakt in 2019.10) svp mailen naar:

dirkenshirley@upcmail.nl
 
Laatst bewerkt:
Zou er nog een plekje voor mij zijn?

In tegenstelling tot het grootste deel van de groep rijd ik een GS LC Adv. Beetje vreemde eend in de bijt.

Ennuh, als mijn GS en ik mee mogen dan is er een voorkeur voor route 1 of 3.

Gr.
Henk
 
Het wordt weer tijd voor een leuke rit.

Ik wil deze best organiseren, want uiteindelijk gaat het alleen maar om weer eens in basecamp te duiken en een leuke lunchtent te vinden en te reserveren.

De rit staat open voor degenen die actief zijn op het gs topic, ook als zij op een alternatieve 2wieler rijden...

Datum: zaterdag 13 oktober


svp hier graag opgave van degenen die mee rijden tbv de logistieke planning.



13 oktober.

1. Dirk en Shirley
2. Chris (en Anita)
3 petra en ??
4. Marc en Nana
5. Erwin
6. Motorduiveltje
7. Henk
 
Het wordt weer tijd voor een leuke rit.

Ik wil deze best organiseren, want uiteindelijk gaat het alleen maar om weer eens in basecamp te duiken en een leuke lunchtent te vinden en te reserveren.

De rit staat open voor degenen die actief zijn op het gs topic, ook als zij op een alternatieve 2wieler rijden...

Datum: zaterdag 13 oktober


svp hier graag opgave van degenen die mee rijden tbv de logistieke planning.



13 oktober.

1. Dirk en Shirley
2. Chris (en Anita)
3 petra en ??
4. Marc en Nana
5. Erwin
6. Motorduiveltje
7. Erik en Janneke
8 Henk


Volgens mij nu up to date.......sorry Ten Cats.. O-)
 
Nog iets vernomen van je collega uit de regio Utrecht die gister, 1-9, betrokken is geweest bij een aanrijding op de Biltseweg (N234) terwijl hij op weg was met prio?

Nope. Zoiets gaat in de betreffende regio snel rond, maar daarbuiten niet zo heel erg.

Op het intranet staan er geen berichten over de aanrijding, meestal is dat een goed teken.
 
Ik zou zeggen : kies de meest landelijke route van de drie, maar weet het liefst TIJDIG te zeggen wat het wordt : Nana en ik willen graag de nacht voordien reeds in de buurt van het vertrekpunt gaan slapen en dan hebben we tenminste én nog plek én misschien nog een redelijk tarief....

Indien slechts 2 weken op voorhand gekend, worden beide zaken meer precair... .

Het verzameluur zal ons dan (Gelderse) worst wezen ... :P
 
Marc

Gezien de reacties ga ik.voor de route die begint in.Ouderkerk ad Amstel.

Ik kan je adviseren om kontakt op te nemen met hotel-restaurant Het Rechthuis in Uithoorn. Plm 12 km verder.
(Dat is trouwens de locatie van de 1e stop)

Het is een leuk hotel aan de Amstel. Shir en ik hebben er ook een x overnacht. Prima restaurant erbij.

Je rijdt daar in plm 15-20 m naar het vertrekpunt
Telnummer is 0031297561380
 
Dag Dirk,

Bedankt voor de snelle info.... mogen we ook het hotel nog binnen als we jullie naam vermelden bij de reservatie ? :+

Enfin, tegen eventuele schuine blikken zijn we wel bestand... ;)

We gaan daar dan reserveren !

Edit : we hebben net gereserveerd (laatste "executive room" met extra lang en breed bed) !

Herinner jij je nog of er een overdekte garage is voor de motor ?

Ik heb erom verzocht, maar de site vermeldt enkel "free parking".

Grtz !

Marc en Nana
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan