gs topic najaarsrit

Tja.....ik ben gewend om 04.15 u op te staan en om 0500 u al op de brommer te klimmen...
Dat verwende kantoorpersoneel tegenwoordig.....watjes
 
Ik ben gewend om niet naar de klok te kijken als het om werk gaat en dat minimaal 5 dagen per week. Ambtenaren van tegenwoordig...... _O-
 
Dat is wel een dingetje, mijn directeur kijkt alleen naar resultaten. Achterover leunen dus is niet optioneel, ik kan net zo goed kleine zelfstandige worden. '(
 
Zal ik vannavond even doen.!!

Gisteren hebben trouwens mrs M en moi een heeeele leuke rit gereden. 165 km en perfect geschikt voor de openingsrit van 2019...
Zo is dat vast geregeld !!!:}
 
I know........maar om te voorkomen dat er in het andere topic wordt geroepen wie de openingsrit gaat organiseren, bied ik mij dus maar meteen aan..En de route heb ik al......
:):)
 
Hmm... Fysio heeft er geen bezwaar tegen als ik weer op de motor stap...
Dus Dirk, doe ff routes deze kant op als je wil????
 
Tot mijn grote spijt moet ik mij afmelden. Mijn wederhelft heeft een nieuwe ruimte voor haar praktijk en die moet op korte termijn gereedgemaakt worden. Moet nog een heleboel gebeuren on korte tijd.

Had er echt graag bij geweest ... ;(
 
Als ik het goed begrijp is het zaterdagochtend om 10 uur verzamelen in Ouderkerk a/d Amstel. Uiteraard kan ik daar alleen naar toe rijden maar om alvast in de stemming te komen is het misschien een idee om vanuit het Gooi, omg. Soest, Amersfoort etc., samen op te rijden naar het startpunt?
 
Ik rij gezellig met MrsTenCats vanuit het lieflijke Almere over de A6, A1, A9, A2 en de N522 naar Ouderkerk a/d Amstel
 
Wij komen ook vanuit de polder.....
Idd.. verzamelen plm 10.00 uur..
By the way.....als je vanaf de A2 de afrit bij de Amsterdam Arena neemt en dan naar Ouderkerk rijdt, krijg je nog een onbemand tankstation aan je linkerhand...Dat is een kleine km voor het verzamelpunt.
Adres verzamelpunt. restaurant de Oude Smidse, Achterdijk 2-4 1191JK Ouderkerk.
 
:] :t

Screenshot_20181010-231109.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan