gs topic najaarsrit

Dank je.

By the way, hoe staat het trouwens met je evenwicht? Mis je 'm nu of mag je er nog niet op staan?
 
Dank je Slijk.. gaat goed komen..
De voorjaarsrit hebben we vorige week al met zn 2 gereden...heeeele mooie route..
Ps.. gaat het revalideren goed ?
 
Morgen voor het eerst in ruim 5 maanden weer op de brommer, was een zeg maar een zomerstop.
Moet zien of het gaat, als het niet lukt/te ver is ruil ik de brommert gewoon om voor het blik en kom ik alsnog naar het eindpunt.
 
Dank je.

By the way, hoe staat het trouwens met je evenwicht? Mis je 'm nu of mag je er nog niet op staan?

Ik hobbel nog 1 week rond met zo'n speciale verbandschoen waarmee je alleen op je hiel steunt, maar als daarna de hechtingen eruit mogen, zou het "business as usual" moeten zijn volgens de chirurg, inclusief motorrijden... hetgeen ik ernstig begin te missen...

En ondertussen komt er elke ochtend een fris verpleegstertje langs, ...yes, indeed.... every cloud.... :9.

Alleen, elke dag met dat koekblik naar kantoor bij zo'n lekker motorweer...:r

Posten jullie tzt enige fotootjes van de rit van morgen ?
 
Zal ik beginnen met een foto van de blauwe lucht? :9



Ach, je hebt het al moeilijk genoeg. Ik plaats wel wat vakantiefoto's van 2011, dan krijg je de neiging om de openhaard aan te steken. :+
 
D100ABD3-0652-4815-9080-54286E62CF11.jpeg


Het was heel naar Slijk......
 
Zo... weer thuis na een geweldige dag. Mooi weer, lekker sturen met goed gezelschap.

Dank jullie wel voor deze dag!!!
 
Wij waren 1715 ook weer thuis..en eerlijk gezegd een beetje gaar...door het warme weer...27gr op het dashbord..ongelooflijk...
Iedereen bedankt voor de gezellige dag.
Slijk, Erwin en Anita...voorjaars rit er weer bij he !!
 
Was een prima dagje zo. Mooi weer, mooie weggetjes, mooi gezelschap........ alleen nog wat doen aan die fietsers.
Voorjaarsrit op de Veluwe? Kunnen we vanuit de voortuin starten. :9
 
Voorjaarsrit heb ik al (gereden)..... Die is echt leuk !!!!!!!
Vertrek en aankomst Harderwijk bij de Mac D.......
En slijk kan weer in vd Valk..... :)
 
Wij waren 1715 ook weer thuis..en eerlijk gezegd een beetje gaar...door het warme weer...27gr op het dashbord..ongelooflijk...
Iedereen bedankt voor de gezellige dag.
Slijk, Erwin en Anita...voorjaars rit er weer bij he !!

Ik had even andere prioriteiten (en ik kan minder goed loslaten dan Detox. Of heeft hij gewoon andere prioriteiten? :'))
En in dat verlengde: het zou zo maar eens kunnen dat om diezelfde reden de voorjaarsrit ook niet uitkomt O-)
Maar we zullen zien tegen die tijd. Misschien zijn we dan juist wel aan wat ontspanning toe ;)
 
De enige, ons gekende prioriteit van Detox..... ben jij !!!! :+

Wat ons betreft, indien mijn lichamelijke integriteit niet zwaar was aangevallen, net voor de rit, zouden wij zeker van de partij zijn geweest... als het aan de klanten ligt, kan je immers nooit weg.... :N
 
Als je motorrijden vergelijkt met ontspannen....zouden we juist meer moeten motorrijden......Balans is alles !

Dus Anita...vlak voorcde verhuizing....lekker de spanning wegrijden...na de verhuizing idem.....
Tijdens de verhuizing wordt het vast ruzie maken.....moet je eigenlijk ook lekker gaan rijden....of in je tuin zitten........

En kijkende naar de klimaat verandering wordt de openingsrit mss wel gereden op 2 januari.....kun je lekker alle feestdagen stress....wegrijden.....
 
Als je motorrijden vergelijkt met ontspannen....zouden we juist meer moeten motorrijden......Balans is alles !

Dus Anita...vlak voorcde verhuizing....lekker de spanning wegrijden...na de verhuizing idem.....
Tijdens de verhuizing wordt het vast ruzie maken.....moet je eigenlijk ook lekker gaan rijden....of in je tuin zitten........

En kijkende naar de klimaat verandering wordt de openingsrit mss wel gereden op 2 januari.....kun je lekker alle feestdagen stress....wegrijden.....

Dan kom ik wel met deze Kawa...

Klimaatverandering openingsrit.jpg
 
Een half jaar van tevoren een voorbehoud afgeven doe ik niet aan. Als het even mogelijk is rij ik graag een rondje mee door onze achtertuin. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan