gs1000 ,79

IJzervreter

MF veteraan
Donateur
29 apr 2004
31.901
17.948
Heb even gekeken op het forum maar zag het niet?
Een maat van me wil een Gs1000 kopen, zijn er specifieke zwakke punten hij had het over een luidruchtige koppeling(en wat is de waarde van zo.n ,79?)

Namens hem alvast bedankt! :]
 
Heb even gekeken op het forum maar zag het niet?
Een maat van me wil een Gs1000 kopen, zijn er specifieke zwakke punten hij had het over een luidruchtige koppeling(en wat is de waarde van zo.n ,79?)

Namens hem alvast bedankt! :]

Alle standaard dingen bij een oudere motor, de koppeling kan inderdaad rammelen bij stationair, ligt aan uitgelubberde veren in de achterplaat of gewoon een lossige centrale moer, kan weinig kwaad. En neem een multimeter mee, kijken of hij goed bijlaadt! Een GS1000 in normale staat tussen de 800 en 1200 Euro, elk onderdeel wat aan vervanging toe is van de prijs aftrekken, setje banden is al €250.
 
Bedankt Robinjo,..was eigenlijk al een beetje wat ik hem vertelde,banden ketting enz.Zal het hem vertellen. :)
 
Het zijn nog fietsen van de oude degelijk kwaliteit en loopt, mits goed gekocht, dus geen uitgeblazen kop en of voetpakkings, staat van onderhoud kun je zo zien, spul loopt altijd.

Ik heb de 750 en 1100 van 77 en 80
 
Ik had vroeger een GS1000E en vond het een geweldig ding met lekker veel koppel. Al zat er bij mij wel een iets modernere achtervork in (GSX dacht ik) voor strakker weggedrag. Ik heb er hele leuke herinneringen aan overgehouden en sterke verhalen voor in de kroeg.
 
Heb even gekeken op het forum maar zag het niet?
Een maat van me wil een Gs1000 kopen, zijn er specifieke zwakke punten hij had het over een luidruchtige koppeling(en wat is de waarde van zo.n ,79?)

Namens hem alvast bedankt! :]

Vraag ook maar eens advies op het Suzuki GS topic 2. Daar zitten genoeg mensen die je alles over deze machine kunnen vertellen.
 
Mooi ga het hem zeggen! Hij heeft geen internet( :? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan