GS1000 loopt niet op alle cilinders!!!!

interace

MF'er
6 aug 2003
43
0
Rhenen
Luitjes,

Ik heb een "uitdaging".

De GS1000 (1979) die ik heb gekocht loopt maar op 2 cilinders. Ik heb vandaag de carburateur helemaal gecleaned maar het probleem blijft hetzelfde. Ook heb ik de bougiekabels verwisseld van de cilinders die het wel doen maar ook zonder resultaat. De cilinders krijgen benzine en de bougievonk is goed.

De aanzuigkracht op de carburateurs zijn bij elke cilinder hetzelfde wat zou moeten betekenen dat er geen grote schade aan de zuigers of cilinder is.

Na een uurtje starten was de accu leeg, die is nu op aan het laden dus morgen ben ik weer klaar voor.......

wat te doen???

iemand een idee?

alvast bedankt

groetuh!
 
Goeiendag op deze mooie dag :)

"het" loopt!!!

En ja...op alle cilinders....

Ik heb zon beetje alle adviesen uitgevoerd. Het was een combinatie van slechte bougies en slechte bedrading.

Toen ik het draadwerk begon na te kijken bleek dat dat behoorlijk verouderd was. dit heb ik schoongemaakt en nieuwe klemmetjes op de draden gezet die naar de bobines lopen. De bougies heb ik een voor een verwisseld met de 850 totdat alles liep.

Heb nu weer het suzuki gevoel van starten lopen want dat is het resultaat van al dit werken :)

Het rookt nog wel aardig en ploft hier en daar maar volgens mij heeft et ding al zo lang niet meer gelopen......

bedankt allen!!

Als het blok betrouwbaar is dan ga ik van de winter ombouwen.

Ik hou jullie op de hoogte

nogmaals bedankt!!

gr

robert
 
Goeiendag op deze mooie dag :)

"het" loopt!!!

En ja...op alle cilinders....

Ik heb zon beetje alle adviesen uitgevoerd. Het was een combinatie van slechte bougies en slechte bedrading.

Toen ik het draadwerk begon na te kijken bleek dat dat behoorlijk verouderd was. dit heb ik schoongemaakt en nieuwe klemmetjes op de draden gezet die naar de bobines lopen. De bougies heb ik een voor een verwisseld met de 850 totdat alles liep.

Heb nu weer het suzuki gevoel van starten lopen want dat is het resultaat van al dit werken :)

Het rookt nog wel aardig en ploft hier en daar maar volgens mij heeft et ding al zo lang niet meer gelopen......

bedankt allen!!

Als het blok betrouwbaar is dan ga ik van de winter ombouwen.

Ik hou jullie op de hoogte

nogmaals bedankt!!

gr

robert

Feli! :)
 
uhmmm Hulzie :)

leg me eens even in het kort uit waar ik dat boekwerk kan downen?

helemaal geweldig natuurlijk. Ik moet nog gaan beginnen met ombouwen en dit boek kan heel veel antwoorden geven

Alvast bedankt,

gr
 
Kopieer dit naar je menubalk;

ftp://mf:mf@bikevouwer.mine.nu

Geef dan enter

Kijk in de map Upload of in Suzuki, het bestand heet; ff kopie and paste;

Het staat al in Suzuki en neem dan de map; GSX GS 1000 1100 80tm84 maar 78 is dezelfde



Net ge-upload, staat nog in de map upload;
Suzuki GSX / GS 1000 en 1100 1980 t/m 1984

GSX / GS 1100 T
GSX / GS 1100 ET
GSX / GS 1100 LT
GSX / GS 1100 EX
GSX / GS 1100 EZ
GSX 1100 SZ
GSX / GS 1100 ED
GSX / GS 1100 ESD
GSX / GS 1100 SD
GSX / GS 1000 SZ
GSX 1000 SD

Nederlandstalig werkplaatshandboek

Persoonlijk vindt ik dit de beste fiets ooit gemaakt
Ik heb nog een GSX 1100 E met 160.000 op de klok van 82, en lopen ooh zo fijn, veel beter dan de nieuwe, GSX 1100 F van 1997, dat ouwe beestje is echt het neusje van de zalm.
Katana is dat.
Voordelen ouwe t.o.v. de nieuwe
Loopt stationair lekker rustig, de nieuwe is net een bak knikkers
Ouwe loopt bij stevig rossen 1 op 17, nieuwe 1 op 10
Ouwe voelt lekker stevig en massief, nieuwe is tupperware
Beide hebben kleppen stellen middels tuimelaars, dat is een heel groot voordeel
 
Terug
Bovenaan Onderaan