Robinjo
MF veteraan
Ik ben benieuwd wat hij met de nieuwe setup gaat doen, ga je ook verschillende boostlevels proberen?Ik ben vaak in contact met iemand die een Hayabusa heeft, daar heeft hij ook een turbo opgebouwd. Hij heeft een Gen 1.
Zijn Busa gaar binnenkort op de Dyno, hij stuurde een uitdraai van een run toen er nog geen turbo op zat.
Zijn Busa had 95Nm / 154pk op het achterwiel, mijn GS met turbo had 135Nm / 150pk op het achterwiel. (klopt dit wel als beiden zo'n 9000rpm draaien?)
Als ik dat vergelijk dan doet die van mij het beter dan ik dacht..
Zodra ik wer mag rijden zal ik hem weer eens op de dyno laten zetten, kijken wat voor verschil er is tussen de eerste set up, en hoe die nu is.
Maar voornamelijk ben ik nieuwsgierig naar de AFR.
De rem cilinder zit er nu ook op, lijkt een stuk beter met de kleinere cilinders. Helaas is de rem cilinder groter dan de koppelingscilinder.
Moet wel zeggen dat ik denk dat de Nissin beter in elkaar zit dan de Brembo..
Sowieso leuk om te kijken hoeveel boost hij nodig heeft voor dat aantal PK's. Bij één tuner hiero kon je ook de boost op de uitdraai erbij krijgen,