GS1000 Turbo

Voor jou misschien wel, voor veel andere mensen al lang niet meer en zo is het ook niet ontstaan......
In het artikel staat dat scheldwoorden kwetsent kunnen zijn. Is dat niet de bedoeling van een scheldwoord?
 
Je kan iemand toch ook gewoon een eikel of een lul noemen, dat boeit mijn lul weinig kan ik je vertellen.......en de eikels zal het ook een worst zijn.
 
Heren kunnen we de benaming
" Mongool " hier achterwege laten vind niet dat je in dit voor het overige wel interessante topic kunt of mag gebruiken.
Dus een correctie zou op z'n plaats zijn.
Als ik zie hoe hier op mijn bericht gereageerd wordt zet mij te denken , we weten allemaal wel wie ik daar mee bedoel.
Maar het zij zo .punt uit.
 
Oei foutje ik bedoel hier niemand mee maar de uitspraak " mongool" op welke mensen van onze samenleving dat slaat.
 
Ik zag deze ergens, mijn topic, dus ik plaats hem gewoon ;)
Deze vind ik geweldig!!

Suzuki.jpg
 
Ik wist niet dat het zo streng is bij jullie.
Ik vind het vaak wel even leuk om veel gas te geven, even de turbo voelen, en gelijk opschakelen. veel gas - weinig toeren (5500 -6000rpm).
dan ben je behoorlijk snel achter elkaar aan het opschakelen, gaat niet echt soepel en netjes, voornamelijk omdat ik dan de snelheid enigsinds ''laag'' probeer te houden. Maar dan staat er alweer 140 op de klok zonder dat je er erg in hebt..
Laat je hem ietsje te lang door trekken in de 3, hangt het voorwiel voor je neus.. Je kunt echt niet zomaar zonder nadenken het gas los trekken

Gelukkig zie je hier op de binnenweggetjes niet veel politie, maar de angst zit er nu wel eventjes in. Die boetes intereseren me niet zo veel, maar het rijbewijs kwijt wel..

@Robinjo Heb jij deze ''problemen'' ook?
 
Als ik dit zo hoor dan wil ik steeds eerder aan een turbo project beginnen.
Alleen nog even nadenken welke basis ik ga pakken..
Of een GS of een Yamaha...
 
Als ik dit zo hoor dan wil ik steeds eerder aan een turbo project beginnen.
Alleen nog even nadenken welke basis ik ga pakken..
Of een GS of een Yamaha...
Je gaat er geen spijt van krijgen!! Dat koppel verveelt nooit!! Erg leuk om een motor op boost te voelen komen..

Kies iets waar veel informatie en onderdelen voor te vinden is.
Bandit is waarschijnlijk het makkelijkst / veiligst.

Geen GS / GSX om de roller bearing krukas.
En als je alles zelf kunt doen vallen de kosten nog enigsinds mee.
Hou het vermogen aan de ''lage'' kant, en je hoeft niet al te veel aan te passen.
180pk is ruim voldoende om lol te hebben, het is niet het vermogen, maar het koppel wat het leuk maakt
 
Als ik dit zo hoor dan wil ik steeds eerder aan een turbo project beginnen.
Alleen nog even nadenken welke basis ik ga pakken..
Of een GS of een Yamaha...
Iets met genoeg oliedruk om het een beetje simpel en (relatief) betaalbaar te houden.
Injectie is ook echt een voordeel vind ik achteraf :Y Neem een GSX-R1000 die zijn lekker sterk, heb je makkelijk 250 PK.
 
Even wat anders, hoe is het in Nederland met politiecontroles tegenwoordig?
Hier slaan ze helemaal door, heel veel politie op de weg, er zijn 8 nieuwe speed camera's in gebruik, aleen maar op snelheid controleren.
Je ziet hier nogal wat auto's in het donker, of dichte mist zonder licht rijden, maar dat is schijnbaar niet gevaarlijk..
Ze zeggen dat ze op snelheid controleren omdat er schijnbaar veel ongelukken gebeuren de laatste tijd. Maar daar krijg ik eigenlijk weinig van mee..

Ik geloof dat ik ook maar 90 ga rijden, een boete interseerd me weinig, de punten des te meer..
wij hebben Flits Meister en Products . Kan je ontspannen toeren. Wordt in Frankrijk ook veel gebruikt valt mij op
 
Ik vind het vaak wel even leuk om veel gas te geven, even de turbo voelen, en gelijk opschakelen. veel gas - weinig toeren (5500 -6000rpm).
dan ben je behoorlijk snel achter elkaar aan het opschakelen, gaat niet echt soepel en netjes, voornamelijk omdat ik dan de snelheid enigsinds ''laag'' probeer te houden. Maar dan staat er alweer 140 op de klok zonder dat je er erg in hebt..
Laat je hem ietsje te lang door trekken in de 3, hangt het voorwiel voor je neus.. Je kunt echt niet zomaar zonder nadenken het gas los trekken

Gelukkig zie je hier op de binnenweggetjes niet veel politie, maar de angst zit er nu wel eventjes in. Die boetes intereseren me niet zo veel, maar het rijbewijs kwijt wel..

@Robinjo Heb jij deze ''problemen'' ook?
Hier hebben ze niet genoeg agenten voor dat soort acties. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan