zeker mooi, heb afgelopen zomer de Route Grandes Alpes gereden. Was ook zeer mooi
Vanaf 1:40
zeker mooi, heb afgelopen zomer de Route Grandes Alpes gereden. Was ook zeer mooi
Vanaf 1:40
Nee joh, zo'n turbo is echt alleen voor het uiterlijkVandaag op de motor naar de stad, was niet leuk, veel te warm!!
Was vanmorgen om 10 uur al 30 graden in de schaduw..
Hebben jullie dat ook dat het eigenlijk te warm is om te rijden? Vorig jaar ook een keer, op een gegeven moment had ik het gevoel dat mijn hoofd begon te koken in de helm, was blij dat ik thuis was..
Afgelopen donderdag even snel naar de stad na het werk, even een paar spuitbussen ophalen. Motor geparkeerd, de verkoper keek naar buiten om de motor even te bekijken, en vroeg vrij gauw, does it has a turbocharger?!! Yep!
Dus hij en een collega gelijk naar buiten om te kijken, bleek die vent zelf een GSX1100 te hebben.
Zijn collega vroeg, does a turbocharger do a lot?
Nou, bij temperaturen van 30 graden of meer is zelfs rijden niet leuk meer. Ik voel met je mee Reinhoud, maar kan niet wachten tot het hier weer voorjaar wordt.Motorrijden is niet warm, stilstaan en stapvoets op de motor wel 😅
dan heb je nog nooit in echt warme streken gereden. als de lucht zelf 35° is mag je 150km/u rijden, het blijft 35°Motorrijden is niet warm, stilstaan en stapvoets op de motor wel 😅
IK heb op Grand Canaria gereden met rond de 40 graden, nog steeds een toffe dag gehad.dan heb je nog nooit in echt warme streken gereden. als de lucht zelf 35° is mag je 150km/u rijden, het blijft 35°
Wat voor helm had je?IK heb op Grand Canaria gereden met rond de 40 graden, nog steeds een toffe dag gehad.
Goeie vraag!Is er in de motor-race geschiedenis ooit met turbo´s geraced buiten drag of snelheids wheelies?
Dus eerder de circuit snelheid races? Motorcross? Endurance? PD?
Zijspanraces in de GP 500cc tijd, daar zat een keer een turbo 250cc bij.Is er in de motor-race geschiedenis ooit met turbo´s geraced buiten drag of snelheids wheelies?
Dus eerder de circuit snelheid races? Motorcross? Endurance? PD?