GS1000 Turbo

Wat voor helm had je?
Ik kan wat ventilatie dingen open zetten, en dat helpt zeker, maar het is nog steeds erg warm.

Maar vorig jaar had ik 1 keer dat ik blij was dat ik thuis was, ik kreeg flinke hoofdpijn.
Ouwe integraal helm van het verhuurbedrijf, vizier vol open en zonnebril op, als je al van die verschijnselen krijgt waar jij het over hebt ben je al oververhit en/of uitgedroogd aan het raken en dat is gevaarlijk. :X Ik heb zelf afhankelijk van de temperatuur verschillende jassen, helmen en handschoenen zodat alles tussen de -5 en +35 te doen is.
 
Is er in de motor-race geschiedenis ooit met turbo´s geraced buiten drag of snelheids wheelies?
Dus eerder de circuit snelheid races? Motorcross? Endurance? PD?
Er is me weinig tot niets van bekend, bocht uit is het ook niet echt ideaal. :X
Ik ben zelf ook nog nooit met mijn 1216 turbo fiets op het circuit geweest, misschien grappig voor één keer maar verder laat maar. _O-
 
Ik heb een andere koppelings slave cilinder gemaakt, de oude lekte.
Als ik 2 keer in de stad had gereden moest ik het reservoir bijvullen.
Het leek of het tussen de kopperen ring vandaan kwam, maar alles leek goed..

Het lijkt nu goed, we zullen zien..
 
Ik heb een andere koppelings slave cilinder gemaakt, de oude lekte.
Als ik 2 keer in de stad had gereden moest ik het reservoir bijvullen.
Het leek of het tussen de kopperen ring vandaan kwam, maar alles leek goed..

Het lijkt nu goed, we zullen zien..
Maak je dan een slave cilinder van een andere motor gewoon passend?
 
Ik ben wat aan het experimenteren met verschillende soorten benzine.
United zit hier heel veel, iedere United verkoopt 98, maar United is niet de beste benzine helaas.

Ampol zit hier ook veel, maar verkoopt niet altijd 98, hier int dorp helaas niet.
Omdat Ampol wel een goede kwaliteit benzine is ging ik daar altijd in, tankte dan 95.

Vandaag met een stel ouwe kerels op ouwe motoren een toertocht gedaan, wat een prachtig landsschap!!
Ik had vandaag in de stad 98 van Ampol getankt, motor deed 200km op 10 liter.... En ik heb een aantal stukken best aan het gas gehangen..
250 km in totaal gereden.

Motor ging van 1 op 15 naar 1 op 20.
Eens kijken of het zo blijft, of het een 1 off was
 
Laatst bewerkt:
10 liter benzine en één achterband opgemaakt dan? ;)
Maar het klinkt dus alsof hij het verder goed doet:t

Dat dat verbruik zo verschilt kan toch eigenlijk niet aan de brandstof liggen zonder dat je verschil in hoe hij loopt merkt? Die carburateurs weten toch niet dat ze zuiniger kunnen doen omdat het beter spul is:?
 
10 liter benzine en één achterband opgemaakt dan? ;)
Maar het klinkt dus alsof hij het verder goed doet:t

Dat dat verbruik zo verschilt kan toch eigenlijk niet aan de brandstof liggen zonder dat je verschil in hoe hij loopt merkt? Die carburateurs weten toch niet dat ze zuiniger kunnen doen omdat het beter spul is:?
Hehe, achterband is nog ok, geloof ik.
Motor loopt goed! Gooit er wel olie uit als ik op het gas ga zag ik..

Motor liep wel iets mooier op de goede 98.
Geen idee hoe dat zit, hoef waarschijnlijk minder gas te geven..
 
Een paar foto's van zondag


Die vent die bij mijn motor staan ben ik niet.
Tour 2.jpg


Die vent die bij mijn motor staat ben ik, vage foto gelukkig ;)
Tour.jpg
 
ik blijf het echt een dikke machine vinden!
Alles klopt gewoon, niet tot in de puntjes alles super strak maar gewoon een degelijke dikke fiets met een dikke turbo er onder.
Ook die zelfgemaakte koppelingsdeksel ect, allemaal gewoon een robuust uiterlijk, past mij wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan