GS1000 Turbo

Heren, op mijn multimeter zit een functie dat ie een piep geeft dat als er een gesloten circuit is, weerstand.

Nu heb ik er een geanodiseerd stuur op, als ik de probes tegen het stuur houdt is er geen gesloten circuit, hetzelfde op de voorpoten, dat betekend dat als het geanodiseerd is het geen stroom meer geleid.
Nu hield ik de probes tegen de rem en de koppelingspomp, rempomp verder nergens aangesloten, en dan is er wel een gesloten circuit, de mutimeter piept, de stroom gaat dus door het stuur heen. Hoe kan dit?
Omdat ik met de claxon bezig moet is dit wel handig om te weten, de claxon maakt contact met het stuur om aarde te maken om het te laten werken.
Nu is het stuur even kaal maken geen probleem, maar liever niet natuurlijk.
 
Het aandraaien van de rempomp klem om het stuur beschadigd waarschijnlijk de anodiseer laag met genoeg om de piep functie te laten werken
 
Terug
Bovenaan Onderaan