Robinjo
MF veteraan
Dat deed die van mij ook, maar de turbo kwam redelijk "langzaam" inzetten.. Die van mij ging pas vol los bij 5500rpm, daarom ook de kleinere turbo, en die zal weer net te klein zijn
Komt van een twin turbo blok af
Dus die van jouw had bij 120km/h nog geen boost?
Ik ben juist van een 14 naar een 16 gegaan omdat dat zo goed als altijd in de boost zat en daardoor nerveus reedt bij weinig gas , spoelde bij 3250 op en kakte in bij 8500, dat en meer PK's :p
Bij constante snelheid in de hoogste versnelling begint hij pas overdruk te maken richting de 130, ook omdat hij dan pas 4000 rpm draait, schakel je er ééntje terug zit je direct dik in de boost, net als bij lagere snelheid in lagere versnellingen. Als ik lekker doorrij op een 80 weg hou ik hem in z'n drie dan zit ik middenin het boostgebied en hij haalt toch de 200 in die versnelling dat is meestal voldoende, in geval van nood kan ik nog opschakelen :ROFLMAO: