GS1000 Turbo

Ik heb gewoon een paar runnen gedaan met de GPS op het dashboard tot ik een aanvaardbare afwijking kreeg.
Nu rijdt mijn gsx 1100 uit 83 heel braaf 230 als top.
Best eng zonder stuurdemper.
 
Ik heb gewoon een paar runnen gedaan met de GPS op het dashboard tot ik een aanvaardbare afwijking kreeg.
Nu rijdt mijn gsx 1100 uit 83 heel braaf 230 als top.
Best eng zonder stuurdemper.
Das niet verkeert! Das geen standaard blok meer denk ik? Hoeveel toeren draait die van jou?
Die van mij moet volgens mijn berekeningen 236 halen, bij 9000rpm.

Die van mij stuurt eigenlijk best goed zonder stuurdemper.
 
Laatst bewerkt:
Net een kilometertje of 40 gereden.
Deze teller komt lang niet zo snel omhoog als de mechanische. Tripmeter is ook best interessant.
Hij lijkt de juiste snelheid aan te geven als ik met het overige verkeer mee rij
 
Ik heb gewoon een paar runnen gedaan met de GPS op het dashboard tot ik een aanvaardbare afwijking kreeg.
Nu rijdt mijn gsx 1100 uit 83 heel braaf 230 als top.
Best eng zonder stuurdemper.
Zou je een foto willen/kunnen plaatsen van jouw GSX? Volgens mij heb ik hem wel eens voorbij zien komen, maar kan het me niet echt (echt niet) meer herinneren...
 
Mijn maat rijpt iedere kans aan om opmijn motor te rijden...
Soms denk ik wel eens; kerel, je hebt meer vertrouwen in mij dan ik zelf heb..

god watching.jpg
 
Das niet verkeert! Das geen standaard blok meer denk ik? Hoeveel toeren draait die van jou?
Die van mij moet volgens mijn berekeningen 236 halen, bij 9000rpm.

Die van mij stuurt eigenlijk best goed zonder stuurdemper.
Komt omdat jij 17 inch wielen hebt met radiaalbanden, ik merkte het heel goed toen ik hetzelfde bij mijn Katana 1100 had gedaan.
 
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe kilometer teller laten ijken, op de heeeele dure manier... -O-
Hij is erg nauwkeurig, de radar van de politie gaf ook 145km/h aan..

Godsamme, dit was echt domme pech, ik kwam de highway opgedraait, gaf een beetje gas, ik las de nieuwe schaalverdeling verkeert, dacht dat ik richting 120 ging, maar ik zat al op/over 140.
Toen ik het door had en wilde corrigeren was het al te laat, er kwam een politieauto tegemoet.

Eerste keer gepakt op snelheid op de motor, 3de boete op de motor, in zo'n 25 jaar
 
valt toche wel mee dat puntensysteem, je moet volgens mij wel erg je best doen wil je binnen 1 jaar 12 punten kwijt raken.
Als je per overtreding maar 1 punt kwijt raakt wel ja, ik raak er nu ineens 6 kwijt. Vergeet een keer je gordel, of je remt niet goed genoeg berg af en je bent 3 maand je RBW kwijt
 
Terug
Bovenaan Onderaan